Footy Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 er en ny eier av et Sapphire Radeon X800 GTO 256 MB AGP , hva jeg hadde tidligere var et Radeon 9800pro kort med en ZM80C-HP montert på. Spørsmålet blir så, kan den settes på mitt nye kort? Jeg tror den passer, men vil den kjøle tilstrekkelig? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 *bump* Trenger et svar siden jeg gjerne vil vite dette før jeg prøver... med tanke på garantien Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det står på hjemmesiden til Zalman hva de anbefaler av heatpipe i forhold til viftekjøling hvis du ser på specsene til vf-700cu. De anbefaler ikke ZM80D-HP til alt under radeon 9700, så du får tenke deg til løsningen din. Og det hjelper ikke å mase, da får du bare stengt tråden Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 det kortet er et overklokkings kort, så ville nok ha kjørt det med luft eller vann kjøling.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 takk, da fikk jeg svar på alt jeg lurte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå