mortenmm Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 nye Friends og hornblower hadde vært greit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 mer hornblower damit!! Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 John Doe... fin serie Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan godt slenge opp en poll om noen tar seg tiden å liste opp alternativene. 6609610[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): -Friends -Futurama -The Shield -Seinfeld -Sex og singelliv -Baywatch -Shagma -Frasier -Family Guy -MacGyver -Cheers -Airwolf -Knightrider -Nowhere Man -Carnivàle -A-Team -TJ Hooker -The IT Crowd -Space above and beyond -Arrested Development -M*A*S*H -Firefly -Star Trek: The next generation -Men behaving badly -Buffy -Surface -B5: Crusade -S:AAB -Chapelle’s Show -Oz – Livet bak murene -John Doe -Shagma -Roswell -Fox Grønland -Red Dwarf -Angel -Pizzagjengen(Two guys and one girl) -Fastlane -Home and away -Brødrene Dal -Farscape -Alan Partridge -Mot i brøstet -Mr. Bean -Married with children -Blackadder(Sorte Orm) -Webster -Power rangers -Pacific Blue -Duckman -Fredriksons Fabrikk -Birds of prey -Nr. 13 -Hvilket liv -Dead like me -Alo’, alo’ -The Adventures of Brisco County Jr. -Bands on the Run -My name is Earl -Heist -Dexter’s Lab -Third watch(Den tredje vakten) -That 70’s show -Judging Amy -Touched by an angel -Malcom I midten(Malcom in the middle) -Jackass -Louis & Clark: Superman on new adventures -First Wave -Helene & Gutta -Asylet -USA High -Dark Angel -The Oddesey -The Girl from the Future -Regminton Steel -Zinbad Sjøfareren -Spellbinder -Rederiet -Invader Zim -Dilbert -Det var en gang et menneske -Babylon 5 -Twin Peaks -Alias -Coupling UK -The office UK -Hornblower Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan godt slenge opp en poll om noen tar seg tiden å liste opp alternativene. 6609610[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): -Friends -Futurama -The Shield -Seinfeld -Sex og singelliv -Baywatch -Shagma -Frasier -Family Guy -MacGyver -Cheers -Airwolf -Knightrider -Nowhere Man -Carnivàle -A-Team -TJ Hooker -The IT Crowd -Space above and beyond -Arrested Development -M*A*S*H -Firefly -Star Trek: The next generation -Men behaving badly -Buffy -Surface -B5: Crusade -S:AAB -Chapelle’s Show -Oz – Livet bak murene -John Doe -Shagma -Roswell -Fox Grønland -Red Dwarf -Angel -Pizzagjengen(Two guys and one girl) -Fastlane -Home and away -Brødrene Dal -Farscape -Alan Partridge -Mot i brøstet -Mr. Bean -Married with children -Blackadder(Sorte Orm) -Webster -Power rangers -Pacific Blue -Duckman -Fredriksons Fabrikk -Birds of prey -Nr. 13 -Hvilket liv -Dead like me -Alo’, alo’ -The Adventures of Brisco County Jr. -Bands on the Run -My name is Earl -Heist -Dexter’s Lab -Third watch(Den tredje vakten) -That 70’s show -Judging Amy -Touched by an angel -Malcom I midten(Malcom in the middle) -Jackass -Louis & Clark: Superman on new adventures -First Wave -Helene & Gutta -Asylet -USA High -Dark Angel -The Oddesey -The Girl from the Future -Regminton Steel -Zinbad Sjøfareren -Spellbinder -Rederiet -Invader Zim -Dilbert -Det var en gang et menneske -Babylon 5 -Twin Peaks -Alias -Coupling UK -The office UK -Hornblower 6635712[/snapback] Skal se hva jeg får til, men det er alt for mange alternativer. Er en maks på 51. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Frasier, MacGyver og "Pizzagjengen" Endret 8. august 2006 av NorThy Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 My name is earl! Kommer det flere episoder ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 My name is earl! Kommer det flere episoder ? 6641244[/snapback] JA Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Friends, Baywatch, Pacific Blue, Waikiki (tror jeg den het, var politiserie fra Hawaii).. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 My name is earl! Kommer det flere episoder ? 6641244[/snapback] JA 6641256[/snapback] Jeg synes kvaliteten på serien blei dårligere for hver episode etter 6th... Men likte serien godt! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Cheers. Noen må minne meg på å kjøpe DVD-boksene. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kan godt slenge opp en poll om noen tar seg tiden å liste opp alternativene. 6609610[/snapback] -Home and away Er det noen som vil ha mer av Home and away?? hmm.... Lenke til kommentar
enl Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kan godt slenge opp en poll om noen tar seg tiden å liste opp alternativene. 6609610[/snapback] -Home and away Er det noen som vil ha mer av Home and away?? hmm.... 6649711[/snapback] Ikke for min del Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Noen som vet hvordan det ligger ann med det at det kanskje skulle bli laget noen extra episoder av Friends? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Synes Steve Coogan bør lage flere Alan Partridge episoder! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Futurama! Forresten kommer det jo nye episoder til høsten. 6564888[/snapback] yaaaaaay! :!: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg vil ha tilbake Mighty Morphin' Power Rangers. 6627700[/snapback] jeg vill også ha tilbake den serien Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Mitt helt klare ønske er at Mot i Brøstet kommer tilbake, og at de sender det fra episode 1 til og med siste episode! Jeg vil også veldig gjerne at Mot i Brøstet skal komme på DVD, bedre norsk serie har ikke jeg sett hvertfall! Jeg har selv VHS'ene: Absolutt Mot i Brøstet og Tusenårsfesten. Jeg savner også en serie hvor det handlet om noen parkeringsvakter, med en eller annen "slem" og tykk dame som sjef. Folk vil kanskje synes jeg er litt rar siden jeg savner to norske serier, men det får så være. Hm, nå kom jeg på at jeg gjerne vil se mer av Frasier på skjermen også, har sett hele de to første sesongene. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sån i farten: Jake2.0 Firefly Alias Fullmetal Alechemist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå