Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Skulle gjerne likt å se terra nova og alcatraz komme tilbake, hater cliffhangers uten fortsettelse!

Og nattskiftet, den serien var hysterisk

How To Make It In America
Bored To Death

The Life And Times of Tim

De seneste verdige komiseriene fra HBO ved unntak av Eastbound & Down som ikke er komidrama. Lei komidrama fra HBO, savner gode gamle sitcom-HBO med The Comeback, Curb Your Enthusiasm o.s.v.

Nå kommer det visst en film om bored to death så da kan du stryke den vekk fra lista:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

I denne artikkelen sier han at nesten er ferdig med manus skriptet og det er bare fra februar. Virker ikke som prosjektet er lagt død:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt enig med Maurys serier. Da spesielt Bored to Death og The Life and Times of Tim, som er blant favorittseriene mine noensinne. Ikke nok med at de er veldig gode serier i seg selv, de har begge rom til flere sesonger. Bored to Death ble avbrytt mitt inne i spennende utviklinger som sesong 4 kunne bygd videre på, mens jeg er sikker på at Steve Dildarian kunne tatt The life and times of Tim i nye retninger uten at det ville svekket kvaliteten.

Jaja, får vel bare finne på en god hashtag og satse på at Netflix plukker opp tråden!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...