Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Son of beach er helt klart undervurdert Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Skulle gjerne likt å se terra nova og alcatraz komme tilbake, hater cliffhangers uten fortsettelse! Og nattskiftet, den serien var hysterisk How To Make It In AmericaBored To Death The Life And Times of Tim De seneste verdige komiseriene fra HBO ved unntak av Eastbound & Down som ikke er komidrama. Lei komidrama fra HBO, savner gode gamle sitcom-HBO med The Comeback, Curb Your Enthusiasm o.s.v. Nå kommer det visst en film om bored to death så da kan du stryke den vekk fra lista:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Bored To Death-filmen kommer ikke, og serieskaper Jonathan Ames har kastet seg over til nytt serieprosjekt allerede bekreftet til å komme på lufta neste år. Endret 31. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 I denne artikkelen sier han at nesten er ferdig med manus skriptet og det er bare fra februar. Virker ikke som prosjektet er lagt død:) Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Helt enig med Maurys serier. Da spesielt Bored to Death og The Life and Times of Tim, som er blant favorittseriene mine noensinne. Ikke nok med at de er veldig gode serier i seg selv, de har begge rom til flere sesonger. Bored to Death ble avbrytt mitt inne i spennende utviklinger som sesong 4 kunne bygd videre på, mens jeg er sikker på at Steve Dildarian kunne tatt The life and times of Tim i nye retninger uten at det ville svekket kvaliteten.Jaja, får vel bare finne på en god hashtag og satse på at Netflix plukker opp tråden! Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Savner Friends, skulle nesten ønske at det fortsatt var sent 1990/tidlig 2000. Var noe spessielt med den serien som jeg ikke finner i noen annen serie. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Hercules: The Legendary Journeys men godt mulig den er for gammel å vise på full HD skjermer eller (4k).Tror heller på The Legend Of Hercules kan bli noe, på tv om noen år. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 I sommer har jeg flere ganger vært innom Boston Public på TVNorge før "leggetid". Fantastisk serie, som jeg nesten hadde glemt. Frustrerende at det ikke er noen god måte å få tak i serien på. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Blue mountain state Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Blue mountain state Kommer hvertfall en BMS film i det minste da Innspillingen skal starte nå i August afaik. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Blue mountain state Kommer hvertfall en BMS film i det minste da Innspillingen skal starte nå i August afaik. Awsome samme casted også da? Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Blue mountain state Kommer hvertfall en BMS film i det minste da Innspillingen skal starte nå i August afaik. Awsome samme casted også da? Stort sett det ja http://www.imdb.com/title/tt3748440/fullcredits?ref_=tt_ov_st_sm Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 http://www.youtube.com/watch?v=oQVC2zCC5qA Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Chuck, enten som miniserie eller film. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Friends + Will and Grace Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Advokatserien The Practice The Shield Dexter (men i en ondere utgave) Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Twin Peaks, regi av Lynch, uten invendinger fra produsenter om å forte seg å gjøre serien ferdig å avslutte asap. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 x-files for min del er en av få serier som jeg kunne sett utallige ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå