Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser mange nevner serier som jeg igrunn synes levde over evne og for lengst har sluttet å være interessante, eller ikke har noen flere stedet igjen å gå... :)

Jericho er en serie som burde rebootes og fokusere kun på hovedplottet. Masse materiale å ta av.

Babylon 5 kom med et par nye episoder for noen år siden som var ganske bra. Skulle ønske de lagde fler slike. Eventuelt noen TV filmer.

Ellers er det utall av science fiction serier som aldri fikk noen bra slutt, og burde få enten en avkortet sesong for å se hvor det kan gå, eller TV film... FlashForward, The Event, Surface, Invasion og et par andre serier som gikk rundt samme tid. Threshold tror jeg en av dem het. Alphas hadde også en dårlig avslutning.

Endret av The Credible Hulk
Lenke til kommentar

Teenage Mutant Ninja Turtles (1987-1996)

Med en splitter ny turtles film rett rundt hjørnet, samt 30 års jubileum ville et gjensyn med de 4 grønne ninja paddene, (slik de ble omtalt i den norske dubbede versjonen) vært veldig moro, men dessverre lite realistisk da jeg kan ikke huske å sett snurten av dem på nærmere 20 år i norsk tv.

gnco.jpg

Som liten tok jeg ikke den frekke sarkasmen som kunne plutselig dukke opp via Raphaels tørre vitser, men jeg husker godt de mange nærbildene av April O'Neils frodige former, og hennes tettsittende gule jumpsuit.

Idiotstemmene til Bebop og Rocksteady, (spesielt de norske) var fantastiske og theme låta er legendarisk.

Bring turtles power tilbake til norsk TV i 2014!

Her er forresten den aller første episoden med norske stemmer og alt:

How it all began (1987) Del 1:

http://www.youtube.com/watch?v=Zy5hb7t30EY

How it all begain Del 2:

http://www.youtube.com/watch?v=0uXqhsHBoxo

• Liker 1
Lenke til kommentar

Futurama. Etter at The Simpsons mistet Matt Groening sjarmen sin og ble en diger sellout så foretrakk jeg Futurama.

Scrubs hadde også vært greit å fått tilbake, men i form av de tidligere seriene. Scrubs ble dessverre veldig dårlig mot slutten, men klarte å dø med et lite snev av selvverdighet mot slutten i sesong 8 før de poopsmearet det med sesong 9.

IT Crowd er en av de beste komediene jeg har sett, og "touched me in a special place" på min nerdete side. Big Bang Theory kan ta seg en bolle.

Trailer Park Boys kunne jeg gjerne sett noen flere sesonger av også.

Serier jeg skulle ønske jeg kunne se for alltid men som jeg er glad for har sluttet: Breaking Bad, The Wire, Sopranos og How I Met Your Mother (snart)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et par altfor kortlevde serier som dessverre aldri helt slo an, men som hadde fortjent å gjøre så:

Son of the Beach (2000-2002)

http://www.youtube.com/watch?v=AhyDHOM6_5U

Artig show, men hvor blei det egentlig av stjerna Notch Johnson?

The Tick (2001)

http://www.youtube.com/watch?v=DA4uMVcgeYs

Latterlig god serie som har mye til felles med 60-åras Batman, med one-linere og kostymer selveste Adam West og Burt Ward ville ha misunt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Batman '66 (hadde ikke Bat Cave blitt revet så hadde NBC lagd s4 og hvem vet hva som hadde skjedd etterpå hvis s4 hadde hatt gode seertall : s5 , s6 ?. Burt hadde nok blitt for gammel som Robin , he he)

Models Inc (burde gått 2-3 sesonger hvertfall)

Apropos gamle helters comeback :

TMNT '03 (gikk jo på CN hvertfall)

He-Man '02

Thundercats '11 (har sett lite av den men virker OK)

Pusur (ganske bra)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

8 Simple Rules

Bare å få John Ritter opp fra de døde da.

Alternativ virkelighet aka gå bak i tid ;)

Seinfeld , MASH , Melrose , 90210 , Rederiet , Dynastiet , Sopranos , F. Fruer , X-files , Happy Days , Friends......disse gikk jo faktisk veldig lenge , man skal være glad for det man fikk ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

...

Trailer Park Boys kunne jeg gjerne sett noen flere sesonger av også.

Da kan du bare begynne å glede deg, for det kommer nemlig. Ser veldig frem til å se Bubbles og gutta igjen!

For min del skulle jeg gjerne sett mer av Rome og How to make it in America.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...