Dux ducis Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Helt enig med at Firefly godt kunne kommet tilbake. Dessuten så har jeg en vondt følelse av at Top Gear UK ikke varer veldig mye lengre. HÆ? Stopper de Top Gear UK?? Jeg har ikke hørt noe konkret, men karene begynner å bli godt voksne nå da. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 syns 24 burde kommet tilbake med i hvert fall én sesong bare for awesome-hetens skyld Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 1. The Shield 2. Deadwood 3. Carnivale Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 SGA Lost Mer Entourage Men mest av alt; Jericho Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) 24 vil forsette på et tidspunkt på film, de mangler bare å finne et godt manus. Så fikser nok Fox sånn at 24 ender opp på kino, slik som de gjorde ved Serenity. I mellomtiden er Keifer Sutherland opptatt med tv-serien 'Touch' som mest sansynelig blir plukket opp for å bli sendt vårsesongen som kommer. Lost er avsluttet for godt, og burde ikke komme tilbake. Gi heller skuespillerne en sjanse i ny serier. Skulle jeg lagd en liste: 1. 'Terriers' og 'Lights Out' fra FX 2. 'Veronica Mars' 3. 'Firefly' (wait, filmen avslutta det greit nok for min del) 4. 'Party Down' 5. 'Arrested Development'/'Freaks And Geeks' 6. Sports Night (Aaron Sorkin, FTW) 7. Lone Star (Fantastisk acting, tiltross for å være i grenseland til såpe) 8. Andy Barker P.I. (Tony Hale fra 'Arrested Development' + Andy Ritcher fra coco Conan) 9. Wonderfalls 10. Jerchio Endret 1. september 2011 av Maury 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Av alle serier jeg savner så irriterer det meg at Life As We Know It bare fikk 1 sesong. Endelig en ungdomsserie som hadde god handling, realistisk og at handlingen ikke er satt i NY, LA eller en av de andre storbyene. Av andre serier så støtter jeg reaper og terriers. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 The event! Utrolig sløvt å legge ned etter bare en sesong. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Den serien var sløv, så det var i den rett sløvigste besluttningen at serien heller ble kansellert. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 macgyver. Idolet mitt Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Men mest av alt; Jericho Støtter det, selv om det ble en avslutning på den hadde ikke jeg takket nei til en ny utgave. macgyver. Idolet mitt Kommer ny film i 2013 Selv Dallas kommer med ny sesong nå, da burde for f#¤% macgyver også få en ny sesong! Endret 7. september 2011 av trra Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Deadwood og Carnivale, dumt å gi seg sånn. Savner også heroes litt. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Lights Out. Skulle gjerne likt å se en fortsettelse på sesong 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gjerne hatt Charmed å Huset på prærien Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 8 Simple Rules Bare å få John Ritter opp fra de døde da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 David Spade kunne ha forsettet. Men nei, 8 Simple Rule burde ha gått i grava etter Ritter. Å det var egentlig for det beste og. Katey Segal er nå i 'Sons of Anarchy', og gjør en fantastisk god rolle. Der den kvinnelige rollen hun spiller faktisk er en av de beste kvinnelige rollene på en serie om dagen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ikke glem rollen i Futurama. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Helt ærlig synes jeg ikke serien tapte seg så veldig etter at Ritter døde. Synes David Spade var fantastisk i serien, og skulle gjerne ha sett fler sesonger. Har begynt på Rules of Engagement nå, men det blir ikke det samme :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå