Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?


Anbefalte innlegg

Håper virkelig de plukker opp sesong 3 selv om jeg tviler på det. Denne serien blir jo bare bedre og bedre :) Sesong 2 ser veldig bra ut så langt.

 

Problemet med en Veronica Mars film har vel hele tiden vært at Warner Bros ikke tror de kan tjene pengene tilbake på å lage en film. Veronica Mars hadde jo ikke veldig mange seere da det gikk. Det var vel grunnen til at den ble kansellert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper virkelig de plukker opp sesong 3 selv om jeg tviler på det. Denne serien blir jo bare bedre og bedre :) Sesong 2 ser veldig bra ut så langt.

 

Problemet med en Veronica Mars film har vel hele tiden vært at Warner Bros ikke tror de kan tjene pengene tilbake på å lage en film. Veronica Mars hadde jo ikke veldig mange seere da det gikk. Det var vel grunnen til at den ble kansellert.

Ja det er sant. Men med tanke på hvor spennende og innviklet denne serien var er det jo latterlig at den ikke hadde tilfreds med seere.

Manuset og skuespillerne var jo fantastisk og plot og storyline var så utrolig bra skrevet. En storyline fra 1. sesongen kunne bli tatt opp igjen i 3. sesongen. Den eneste andre serien jeg vet om som har en slik fengene fortellermåte er grey's anatomy, og de sliter ikke i det hele tatt med verken seere eller finansiering. Tror noe av grunnen til det kan være at VM ble flyttet til CW etter oppløsningen av UPN. VM har nok bedre passet inn i CBS eller FOX sett utifra sjanger.

 

Vi får bare krysse alt av fingre og håpe at noen tar til vettet og sponser en VM film :w00t:

Lenke til kommentar

Så dere ønsker dere serier som finnes på DVD til å bli sendt om igjen?

 

Gi meg heller Vestavind i reprise, den finnes ikke på DVD. Hadde stått parat med opptaker hvis NRK hadde fått ut fingern og sendt tidenes norske dramaserie.

 

Danske krøniken ble jo inspirert av denne glimrende norske serien.

 

Trailer til sesong 1: (ikke få bra skuespillere med her...)

 

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Fikk du forklaring på noe som helst i den siste episoden?

 

 

Jacob visste jo knapt hva han beskyttet. Skyen var? Og Desmond som plutselig visste alt i himmelen, hva var han?

En avslutning var det, ja, men for meg ble nesten ingen tråder nøstet opp.

 

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Gadd ikke lese mer når Lost og avslutning ble nevnt i samme setning.

 

Dere burde tenke dere om to ganger og ikke spoile en serie som fortsatt ikke har blitt sendt i Norge. Alt slikt skal i spoiler i serie tråder. Har det blitt sendt etter norsk sendeskjema kan du skrive om det.

Lenke til kommentar

Og jeg er en av de som er kjempefornøyd. Men jeg ser ikke vitsen med å gå rundt å slenge dritt om serien bare fordi du er misfornøyd. Det hjelper ingen og skaper bare dårlig stemning. Selv på et diskusjonsforum.

 

Forøvrig kunne jeg likt å se både Las Vegas og Surface tilbake, og så for vi se om FlashForward blir en av de seriene man ønsker skulle fått en sesong til etter fredag.

Lenke til kommentar

Og jeg er en av de som er kjempefornøyd. Men jeg ser ikke vitsen med å gå rundt å slenge dritt om serien bare fordi du er misfornøyd. Det hjelper ingen og skaper bare dårlig stemning. Selv på et diskusjonsforum.

 

Det tar vi i en annen tråd. Jeg synes de svarte dårlig på ting de tidligere har sagt skal bli forklart.

Vil jeg anbefale folk på se serien fra sesong 1? Ja, sannsynligvis, men ikke forvent en fantastisk avslutning som oppklarer de løse trådene som dannes i hver episode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...