Old Game Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 John Doe kunne godt gjort comeback på fjernsynet. At det kun ble laget en ussel sesong har plaget meg i årevis og jeg har derfor hengt meg på flere fåfengte underskriftskampanjer for å få serien tilbake. Uten hell, naturligvis. Hadde heller ikke gjort noe å se igjen Powerrangers og TJ Hooker av nostalgiske årsaker. Førstnevnte så jeg litt av på youtube for ikke lenge siden jeg ble sjokkert over ekstremt slett det var. Introen derimot, den er en klassiker av dimensjoner. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Savner Franklin jeg Endret 30. november 2009 av Tottotto Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Enkelt. Oz, det beste jeg har sett etter Lost. Når Lost er borte vil jeg nok ikke ønske det tilbake, dog, vil heller se alt om og om igjen. Men ja, Oz. SAD EDIT: Minte nettopp megselv på at Lost snart er over. Endret 11. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Savner Megas XLR jeg. Ja, var en tegneserie, men en av de kule. Morsomme situasjoner og hysteriske kommentarer. Man ser ikke så mye av det nå for tida. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vil ha tilbake "Med hjartet på rette staden". Spilte den inn på VHS og så den i ræva kvalitet hver søndagsmorgen. Utrolig moro serie med sjel Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Seinfeld klart Seinfeld ja, beste serien som har blitt lagd, vel... det er min mening da ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg skulle fryktelig gjerne sett mer av Oz slik den var de første tre sesongene. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Vil ha tilbake "Med hjartet på rette staden". Spilte den inn på VHS og så den i ræva kvalitet hver søndagsmorgen. Utrolig moro serie med sjel haha, savner den jeg også ass. Greengrass!! Endret 14. mai 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 De syv søstre! Husker jeg var redd for Bjarte 1 Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Seinfeld Ikke umulig at du får ønsket ditt oppfyllt.:!: http://www.youtube.com/watch?v=n6KGnUfw1fU Selv synes jeg Seinfeld gjengen tok et flott farvel, ved å bli straffet for alle deres "gode gjerninger", og måtte sone 1 år i fengsel, som straff. Kunne fort endt opp med både 10-11-12 og kanskje 13 sesonger til, men Seinfeld og co trakk seg heldigvis ut, og sa stopp, mens leken var god. Den serien jeg ønsker mest tilbake, er klart et gjensyn med de 4 grønne paddene fra kloakken, Teenage Mutant Ninja Turtles (1987-1996). Lenke til kommentar
shitsucker Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Veronica Mars <3 Faen det var TV det 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Faktisk eneste teenage-drama`et som har vært intrisangt, så ja jeg ønsker Veronica Mars tilbake selv. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dei eg kommer på i farten er: The Unit og Firefly Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Rob Thomas(skaperen av Veronica Mars) og Kristen Bell sier det er mulig at det kan bli en Veronica Mars film. Tviler sterkt på at det skjer, men er lov å håpe Veronica Mars Lenke til kommentar
xaco Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Rome, Stargate SG1, Stargate Atlantis, Angel, Dark Angel og Crusoe. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Surface & Stargate SG1 : er alle jeg kommer på nå.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Rob Thomas(skaperen av Veronica Mars) og Kristen Bell sier det er mulig at det kan bli en Veronica Mars film. Tviler sterkt på at det skjer, men er lov å håpe Veronica Mars Du vet et ufall av at Party Down går i duken kan være at dette gjør at Rob Thomas faktisk begynner å gjøre noe med å lage en film. Jeg tviler egentlig på det, selv om jeg også ønsker det. Synd nok så forlater både Ryan Hansen og Adam Scott Party Down etter denne sesongen. Heldigvis så før en sesong 3 kommer så vil vi få se Kristin Bell igjen i Party Down. Jeg for min del kunne ha sett på Party Down med Ken Marino(Vinne Van Lowe/Ron i Party Down), Martin Starr og Megan Mully(Lydia i Party Down). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå