Krokanrull Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja uff, sitter-opp-ned. Så enig, så enig. Glemte Office UK, kanskje blir det en Uti Vår Hage 3 også. Men tviler. Blir nok noe annet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg vil gjerne ha tilbake Futurama, Angel, Airwolf, Charmed, Bionic woman (ny versjonen) og skulle ønske Scrubs kunne fortsette med original folka. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Firefly ! Men under forutsetning av at vi glemmer filmen, synest den flyttet handlingen ALT for raskt. Tok snarveier for å bli kvitt både rollefigurer og viktige spørsmål. -L- Helt ubegripelig hvordan tv-selskapet som fikk serien voldtok den... For det første bestemte de seg for å legge om rekkefølgen på alle episodene, slik at hele flyten forsvant. For det andre presterte de å kansellere den etter bare 11 episoder! Først da DVD'en kom fikk vi se episodene i riktig rekkefølge, samt episode 12-14 som var filmet før stoppvedtaket kom. Heldigvis fikk serien en ekstremt verdig avslutning i form av Serenity. En film som på ingen måte bør glemmes. Hadde likevel veldig gjerne sett at serien gjenoppstod. En ekstremt spennende verden med fantastiske karakterer. Folk er dessuten oppmerksomme på serien nå, så den ville fått mye flere seere nå. Mener dog å ha lest at forfatteren - forståelig nok - nekter å produsere mer for TV-selskapet som fremdeles eier rettighetene. Endret 1. august 2009 av -kai- Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Joda... men det varte ikke lenge - jfr. Dollhouse. Tror jeg har skrevet før i tråden at jeg kunne tenke meg Firefly tilbake. Enkelte serier trenger 2-3 sesonger på å komme skikkelig i gang... Firefly var genialt fra første episode. Et skuespillerensemble med bedre kjemi kan jeg heller ikke huske å ha sett. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Friends Spaced Seinfeld MacGyver StarTrek: The Next Generation Pushing Daises According to Jim (Tror det er kanselert?) Team Antonsen Reaper Borettsalget Ut i vår hage The War At Home That's 70 show Det er de jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Battlestar galactica. Nuff said Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 "Alle hater Chris". Ønsker at TV2 fortsetter å sende denne morsomme serien! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 "Alle hater Chris". Ønsker at TV2 fortsetter å sende denne morsomme serien! +1 Genial serie. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Terminator : The Sarah Connor Cronicles (I alle fall gi oss en god siste sesong). Futurama Dark Angel Moonlight For å kun nevne noen. Faktisk i det siste så har vi vært så skuffet av visse serier at jeg ikke gidder å følge med på tv lenger da man vet aldri om serien faktisk blir kanselert før den får en verdig slutt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 "Alle hater Chris". Ønsker at TV2 fortsetter å sende denne morsomme serien! +1 Genial serie. Fant ut at den fortsatt går på TV2, bare det at sendetiden er forandret. 15.30. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 The Unit! CBS burde fått juling for å kansellere den. Makan for en bra serie. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 The war at Home! Faen så genialt det var! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Defying Gravity, ABC måtte selvfølgelig kansellere den akkurat når den ble skikkelig bra. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jericho, Drive og Day Break! (De to siste var trolig bare ikke en suksess) Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Titus married with children Soap Fawlty Towers Game On ( genial britisk sitcom) The Office ( Engelsk versjon med Ricky Gervais) Og en til som gikk på tvn for ikke alt for lenge siden men klarer søren ikke å huske navnet Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jericho og Veronica Mars Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Og en til som gikk på tvn for ikke alt for lenge siden men klarer søren ikke å huske navnet Grounded for Life Syns den var kongebra Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jericho Friends Seinfeld MacGyver Team Antonsen The War At Home That's 70 show Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 War at Home, ja! Lenke til kommentar
Atrivius Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Six Feet Under.. eller egentlig ikke, de fullførte den på en perfekt måte. Men savner den grusomt mye 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå