Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firefly !

Men under forutsetning av at vi glemmer filmen, synest den flyttet handlingen ALT for raskt. Tok snarveier for å bli kvitt både rollefigurer og viktige spørsmål.

-L-

Helt ubegripelig hvordan tv-selskapet som fikk serien voldtok den... For det første bestemte de seg for å legge om rekkefølgen på alle episodene, slik at hele flyten forsvant. For det andre presterte de å kansellere den etter bare 11 episoder! Først da DVD'en kom fikk vi se episodene i riktig rekkefølge, samt episode 12-14 som var filmet før stoppvedtaket kom.

Heldigvis fikk serien en ekstremt verdig avslutning i form av Serenity. En film som på ingen måte bør glemmes.

Hadde likevel veldig gjerne sett at serien gjenoppstod. En ekstremt spennende verden med fantastiske karakterer. Folk er dessuten oppmerksomme på serien nå, så den ville fått mye flere seere nå. Mener dog å ha lest at forfatteren - forståelig nok - nekter å produsere mer for TV-selskapet som fremdeles eier rettighetene.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

Joda... men det varte ikke lenge - jfr. Dollhouse.

Tror jeg har skrevet før i tråden at jeg kunne tenke meg Firefly tilbake. Enkelte serier trenger 2-3 sesonger på å komme skikkelig i gang... Firefly var genialt fra første episode. Et skuespillerensemble med bedre kjemi kan jeg heller ikke huske å ha sett.

Lenke til kommentar

Terminator : The Sarah Connor Cronicles (I alle fall gi oss en god siste sesong).

Futurama

Dark Angel

Moonlight

For å kun nevne noen.

Faktisk i det siste så har vi vært så skuffet av visse serier at jeg ikke gidder å følge med på tv lenger da man vet aldri om serien faktisk blir kanselert før den får en verdig slutt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...