abrj Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 M*A*S*H 4077 er en kongeserie! Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Firefly ble nettop ferdig med den! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Enkelt... Babylon 5. Er så mye de kunne ha kommet med det, f.eks mer om de div rasene. en film eller 2 om Narn hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Støtter Babylon 5 også. Forøvring så ville jeg hatt tilbake SG1 og Antlantis som jeg tror er stoppet. Andre serier: Dead Like Me Invasion Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Støtter Babylon 5 også. Forøvring så ville jeg hatt tilbake SG1 og Antlantis som jeg tror er stoppet. Andre serier: Dead Like Me Invasion Dei har starta med dead like me, sender alle episodane i reprise... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 M*A*S*H 4077 er en kongeserie! Enig! Filmen er konge den også! Ooh, og The Starter Wife! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Team Antonsen Rikets Røst Tordagsklubben (Noen som vet om det kommer ny sesong?) XLTV Endret 11. mai 2009 av sandinista Lenke til kommentar
nbruker Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 1. Moonlight 2. Moonligt (må nevnes to ganger eller helst 10 for den var BRA) 3.Firefly 4.Angel ( der var det ikke noe virkelig slutt) 5. Star Trek Enterprise (Vet at andre trekkere ikke likte den, men jeg likte den og ingen av de andre Star Trek) 6.Stargate Atlantis (men nå kommer det kansje en film, synes at jeg har hørt noe om det. 7. Reaper 8. Knight Rider 9. Terminator The Sarah Connor Chronicles Lenke til kommentar
lbjordal Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Firefly ! Men under forutsetning av at vi glemmer filmen, synest den flyttet handlingen ALT for raskt. Tok snarveier for å bli kvitt både rollefigurer og viktige spørsmål. -L- Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Arrested development hadde vært herlig å ha fått tilbake. Tror derimot det virker litt urealistisk nå ettersom Jason Bateman og Micheal Cera nok drukner i filmtilbud. Likevel - hvis filmen blir en suksess - så kan man jo håpe En annen serie som jeg gjerne ville ha sett fikk en til sesong er Freaks And Geeks. Sykt morsom serie, men nå er det dessverre alt for sent. Ungdommene fra Freaks And Geeks er jo voksne potheads i The Pineapple Express nå Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Uten tvil: Carnivàle!! Og, får jeg et valg til, så blir det Firefly! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Arrested development hadde vært herlig å ha fått tilbake. Tror derimot det virker litt urealistisk nå ettersom Jason Bateman og Micheal Cera nok drukner i filmtilbud. Likevel - hvis filmen blir en suksess - så kan man jo håpe http://www.imdb.com/name/nm0000867/ # Arrested Development (2010) (announced) Sto det på den siden Lenke til kommentar
Marstein Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 A-Team Blir nok neste DVD prosjekt Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Scrubs kanskje, selv om slutten var virkelig god. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Office UK Seinfeld Borettsalget Ut i vår hage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå