michael691 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Støtter Veronica Mars også Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Carnivàle, iallefall nok til å avslutte historien. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Arrested Development uten tvil. Også vil jeg ha Futurama tilbake. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jericho, Malcom in the midle, Veronica Mars... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Eg kunne tenke meg å se mer av Oz, The sopranos, The 4400 for å nevne noen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Police Squad uten tvil. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Angel, gikk en stund på tv 2, men har ikke sett det i det siste. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Angel fikk da hele 5 sesonger og har forsatt som tegneserie i etterkant. Selvfølgelig skulle jeg også ønske at den hadde forsatt lengre som tv serie, men slutten var den verdig Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Seinfeld, Plus One, Crusoe for å nevne noen. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Star Trek: The Next Generation Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lois & Clark, har nettopp sett serien ferdig og ble nesten lei meg over slutten. Det viser seg at serien ble kansellert etter de var ferdig å filme serien. Og de hadde allerede fått et halvveis ja om en femte sesong så de planla etter følgende. Dermed ble jeg sittende igjen med en cliffhanger som serieslutt. Kjipe greier, heldigvis har produsentene gått ut og sagt hva de ville med cliffhangeren, men det er langt i fra det samme. Lenke til kommentar
shitsucker Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Veronica Mars og Kyle XY er to gode serier som absolutt ikke har fortjent øksa ennå. Heldigvis er det blitt sagt at Rob Thomas(exutive producer av Veronica Mars) har begynt å skrive manus på den mye omtalte Veronica Mars filmen Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Seinfeld, Arrested Development! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 KYLE XY! Mest irritert fordi jeg nettopp fant ut at den var kansellert. Da hadde jeg sett 2 sesonger.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Enig med at kyle Xy ikke burde blitt kansalert. Ja serien ble ganske dårlig i sesong 2 grunnet mye drama og lite "sammenheng med myseriet fra første sesongen. Men nå i sesong tre var den virkelig på vei til å bli bra igjen og jeg tror at hvis serien hadde forsatt hadde den kunne greid å få tilbake seerene den mistet i sesong 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Litt av problemet er vel at han som spiller Kyle er en dritdårlig skuespiller. "Kyle" karakteren gikk rundt med Zoolander-looken stort sett hver episode.. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 deadwood, skulle virkelig likt og se hva som skjedde videre etter serieslutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå