Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Definitivt Firefly :)

 

Jeg elsket Firefly, men synes den fikk en meget bra avslutning i filmen. Du har vel sett den? Ser ikke helt hva en fortsettelse av serien skulle handlet om.

 

Ting som skjer i filmen...

 

 

Er lenge siden jeg så filmen, men mener vi får vite hva River egentlig driver med, og hun ble kurert. The Reapers (Reavers?) blir forklart, og to av hovedpersonene dør. Mener selve romskipet ble ødelagt, og Jewel og han doktoren ble kjærester. Om jeg ikke tar helt feil ble hele Alliansen også ødelagt, så de har ikke lenger noen grunn til å flykte hele tiden.

 

 

Jeg vil gjerne ha Lost tilbake... Ja, jeg vet det teknisk sett er fem sesonger, men jeg velger å overse sesong 2, 3 og 4, samt det meste fra sesong 5... Men det har heldigvis begynt å ta seg opp en del nå (følger det amerikanske sendeskjemaet).

Lenke til kommentar

Støtter den der, Prometherion. Genial serie. Rart det er så få episoder, selv om de kanskje har "brukt opp" alle typiske tenåringvsforeldre-problemer.

 

Skulle gjerne sett Veronica Mars tilbake. Kommer vel en film, men flere episoder hadde vært perfekt. Chill serie å slappe av med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...