genstian Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jepp, Firefly, og kanskje Stargate SG1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Las Vegas skulle jeg ønsket tok en ny sesong. Kanskje litt oppbrukt mye i serien, men med den avslutningen som var burde det komme noe mer. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Son of the beach og She spies Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jepp, Firefly, og kanskje Stargate SG1 Stargate SG1, helt enig med deg der Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Arrested Development står høyest på ønskelista, men det kommer jo en film så jeg blir vel tilfredstilt der. Day Break, Journeyman, Jericho, og ikke minst 4400! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Invasion . Noe av det beste jeg har sett, i hovedrollen finner du William Fitchner som spiller sin rolle helt perfekt. Invasion ble cancelert etter en sesong. Kunne gjerne tenkt meg å sett resten etter den slutten. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ville helst ha tilbake A-Team og Jericho Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Invasion . Noe av det beste jeg har sett, i hovedrollen finner du William Fitchner som spiller sin rolle helt perfekt. Invasion ble cancelert etter en sesong. Kunne gjerne tenkt meg å sett resten etter den slutten. Helt enig Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Invasion og Jericho. Helt enig med Berserk. Endret 11. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ville gjerne hatt tilbake Surface. Syntes serien var veldig spennende og hadde en jævlig cliffhanger på slutten. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Invasion, og som alle andre Jericho. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 SHARK! Hvorfor ble den serien kansellert?! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Definitivt Firefly Jeg elsket Firefly, men synes den fikk en meget bra avslutning i filmen. Du har vel sett den? Ser ikke helt hva en fortsettelse av serien skulle handlet om. Ting som skjer i filmen... Er lenge siden jeg så filmen, men mener vi får vite hva River egentlig driver med, og hun ble kurert. The Reapers (Reavers?) blir forklart, og to av hovedpersonene dør. Mener selve romskipet ble ødelagt, og Jewel og han doktoren ble kjærester. Om jeg ikke tar helt feil ble hele Alliansen også ødelagt, så de har ikke lenger noen grunn til å flykte hele tiden. Jeg vil gjerne ha Lost tilbake... Ja, jeg vet det teknisk sett er fem sesonger, men jeg velger å overse sesong 2, 3 og 4, samt det meste fra sesong 5... Men det har heldigvis begynt å ta seg opp en del nå (følger det amerikanske sendeskjemaet). Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg støtter Invasjon. Helt utrolig av serien ble kansellert Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Surface og Tremors the series. Ellers er det tynt med serier jeg vil ha tilbake, synes at de som er avsluttet ble avsluttet på en fin måte og riktig tid. Kanskje jeg kan ønske meg at Simpsons burde bli kansellert. Har gått langt forbi det beste. Bare for å oppdatere listen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 The War At Home Det var den eneste serien som ikke var latterlig teit i forhold til de andre på markedet; What i Like About You, Will and Grace osv. Kjempe morsom serie! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Støtter den der, Prometherion. Genial serie. Rart det er så få episoder, selv om de kanskje har "brukt opp" alle typiske tenåringvsforeldre-problemer. Skulle gjerne sett Veronica Mars tilbake. Kommer vel en film, men flere episoder hadde vært perfekt. Chill serie å slappe av med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå