Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ahh.. De gode gamle bompibjørnene Bompebær saft FTW! Husker jeg og en kompis lagde "bompebær saft" som skulle være hemmelig, men så sa han det til en annen, husker hvor sur jeg ble på han *hrmpf* Bastard... Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 TV serien "Titus" (m/Christopher Titus i spissen) skulle dem absolutt fått tilbake på lufta igjen. Tydelig at det ble for hard "kost" for TV selskapet/USA... Gal gjeng Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var en serie som NRK sendte, tror den het Fugitives. Plutselig bare stoppa det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Titus? Genial serie, burde så avgjort ha fått fortsette. Syke, syke folk. Lenke til kommentar
Ashlee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg syns vi kunne fått tilbake The tribe... jeg liker den serien veldig godt.. Hvorfor ikke sende den nå lissom vi har jo fått Nrk3 å Det ser jeg ikke på som noe problem!! Lenke til kommentar
Ashlee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som liker Mcledoe`s Daughters her som kan diskutere det meg...?? Jeg hører liksom at det ikke er noen som vet om det... men jeg liker faktisk den serien Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som liker Mcledoe`s Daughters her som kan diskutere det meg...?? Jeg hører liksom at det ikke er noen som vet om det... men jeg liker faktisk den serien Det er faktisk en egen tråd for denne serien. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=862194&hl= For min del. Ville jeg hatt tilbake: Passions ;$ Pacific Blue Titus Friends de virkelig orginale vil jeg ha tilbake, friends og pacific blue kunne gått til jeg tok mitt farvel. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 The Oc Friends 70s show Scrubs går mot slutten nå.. triste saker. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Friends og 70s Show går fremdeles på TV2, så det er nok ikke helt over ennå. Dessverre, vil nok mange si. Begynner å bli grundig lei nå. For øvrig er det snakk om en reunion-episode av Friends, så man vet jo aldri. Når det gjelder 70s Show foregikk siste episode nyttårsaften 1979, og det er en annen serie som kalles That 80's Show. Tviler nok på at vi får mer av den gjengen, dessverre. Synd, var jo en genial serie. Pacific Blue? Hm, nei takk. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg mente bare at jeg ville ha nye episoder av det. er jo kjedelig å se reprisene om og om igjen... jeg så that 70s siste episode igår faktisk, det var veldig trist! men det ble ganske så dårlig etter at eric og kelso slutta. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Enig der, men det er bra serien faktisk tok slutt i stedet for å holde det gående til alle var dritlei hele greia. Sier bare Friends... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dark Angel, Farscape, Babylon 5 og kanskje Band of Brothers.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Arrested Development Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vil ha tilbake Fox Grønland Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Freaks and Geeks! En serie som hadde fortjent mer enn 1 sesong Har forresten 9,6 på imdb med 11,619 stemmer Endret 1. mars 2009 av -Cash- Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Pensacola: Wings of Gold er noko som eg kunne ha tenkt å fått tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå