Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?


Anbefalte innlegg

Trenger jo ikke kutte ut det saklige jeg sa om MacGyver da.... at det er no usannsynlig vrøvl... For det er det jo virkelig...

Dårlige skuespillere, syltynn historie og helt usannsynlige problemløsninger.

Konstruktivt nok for deg?

9046942[/snapback]

Det har ikke en dritt med topic å gjøre, så nei. Men la det ligge da før hele tråden sklir ut. Skal du kritisere noe i framtiden kan du heller tenke på å begrunne det istedenfor å bare si at det suger eselballer e.l. ;)

9053940[/snapback]

Jeg har begrunnet og jeg har nevnt serier jeg liker.

Jeg tror jeg har vært ganske tydelig på hvorfor jeg syns MacGyver "suger eselballer" nå ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker at Tour de France skal bli kansellert og at vi får tilbake det gode kansellerte seriene som ikke fikk så mye reklame i U.S.A og at de hadde for må milioner seere.

 

Surface ble kansellert til fordel for Deal or no Deal. Kanseller heller Deal or no Deal. Eller flyt det over til Fox, Fox har jo 30 kanaler elns.

Lenke til kommentar
Akkurat nå vil jeg at de skal slutte å sende tour de france på Tv2 4 timer hver dag! Hvem faen gidder å se på at noen sykler 80 mil?

De kan sende Scrubs, Friends og Thats 70s show, som folk faktisk har lyst til å se på.

Er dritt lei TV2

9068088[/snapback]

helt enig, jeg har irritert meg grønn over dette hvert år, jeg har ikke lest i gjennom emnet siden jeg sitter her med opera mini. Men en god serie jeg til ha tilbake er rex, du verden og forbanna jeg er over at de sluttet og sende den serien

Lenke til kommentar

Jericho! Med mer enn de 7 ekstraepisodene som CBS har lovet.

 

Akkurat nå vil jeg at de skal slutte å sende tour de france på Tv2 4 timer hver dag! Hvem faen gidder å se på at noen sykler 80 mil?

De kan sende Scrubs, Friends og Thats 70s show, som folk faktisk har lyst til å se på.

Er dritt lei TV2

9068088[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig.

Endret av anners
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...