Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha tilbake de seriene som ble frarøvet en ordentlig slutt:

 

- Nowhere Man

- Carnivàle

6565285[/snapback]

Nå er det faktisk en mulighet for at det blir produsert ett eller annet mer til Carnivàle, så serien får en skikkelig avslutning (ellers får vi jo håpe på at Sesong 2-boksen slippes til lavere pris etter hvert, foreløpig er den i dyreste laget for meg).

 

Enig i "Firefly" og "Space - Above and beyond". To serier som oste av kvalitet og likevel ble kansellert. Irriterende.

 

Dessuten B5: Crusade. Ok, i forhold til B5 var den egentlig litt svak, men jeg skulle likevel gjerne sett mer.

6567239[/snapback]

JMS sa nylig at det er grønt lys for en eller annen form for mer B5; Budsjett er på plass, og planene er klare. Han var fremdeles litt vag i detaljene, men hvis jeg husker riktig var det snakk om (i hvert fall i første omgang) rett-på-video-episoder, tror tre og en halv time per disc.

Lenke til kommentar
Husker det gikk en serie på Tvnorge eller noe sånt om en gjeng romfolk som kjempa mot aliens.

 

Gikk enten på Tv2 eller Tvnorge.

 

Synd alle døde i slutten.

6567678[/snapback]

 

Det er nok S:AAB (Space: Above And Beyond) 2 av de overlevde..

og alle hadde skrevet kontrakt til neste sesong.. så egentlig skulle de andre overleve..

men så plutselig ombestemte FOX seg og droppa den.. det eneste de rakk å filme før siste epsidoe ble sendt er på slutten når de 2 overlevende liksom er alene..

det var det eneste de rakk å få inn så folk forsto at de andre døde..

(2 krasja jo på en planet... "lett" å overleve egentlig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...