Gunfreak Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Futufuckingrama firefly StarTrek:The Next Generation Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 "Men Behaving Badly" DA hadde livet blitt litt bedre Buffy er også velkommen. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg vil ha Firefly tilbake :| Pokkers fox skulle hatt juling for å ha tatt den sci-fi serien av lufta.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg vil ha Firefly tilbake :| Pokkers fox skulle hatt juling for å ha tatt den sci-fi serien av lufta.. 6566645[/snapback] Fox, we cansel good shows... Er ikke den eneste serien de har kanselert! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 MacGyver hadde vært kjekt å få tilbake . Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Enig i "Firefly" og "Space - Above and beyond". To serier som oste av kvalitet og likevel ble kansellert. Irriterende. Dessuten B5: Crusade. Ok, i forhold til B5 var den egentlig litt svak, men jeg skulle likevel gjerne sett mer. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg vil ha tilbake de seriene som ble frarøvet en ordentlig slutt: - Nowhere Man - Carnivàle 6565285[/snapback] Nå er det faktisk en mulighet for at det blir produsert ett eller annet mer til Carnivàle, så serien får en skikkelig avslutning (ellers får vi jo håpe på at Sesong 2-boksen slippes til lavere pris etter hvert, foreløpig er den i dyreste laget for meg). Enig i "Firefly" og "Space - Above and beyond". To serier som oste av kvalitet og likevel ble kansellert. Irriterende. Dessuten B5: Crusade. Ok, i forhold til B5 var den egentlig litt svak, men jeg skulle likevel gjerne sett mer. 6567239[/snapback] JMS sa nylig at det er grønt lys for en eller annen form for mer B5; Budsjett er på plass, og planene er klare. Han var fremdeles litt vag i detaljene, men hvis jeg husker riktig var det snakk om (i hvert fall i første omgang) rett-på-video-episoder, tror tre og en halv time per disc. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Firefly S:AAB Arrested Development Futurama (tilbake 2008) Family Guy (tilbake 2005) er alle TV show Fox har kanselert.... alle med minst 1 emmy Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Vil gjerne ha tilbake Chapelle's Show. Ser ikke ut til at det vil fortsette. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Husker det gikk en serie på Tvnorge eller noe sånt om en gjeng romfolk som kjempa mot aliens. Gikk enten på Tv2 eller Tvnorge. Synd alle døde i slutten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hadde ikke vært meg imot om Firefly, Futurama og Pizzagjengen kom tilbake. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Vil gjerne ha tilbake Chapelle's Show. Ser ikke ut til at det vil fortsette. 6567671[/snapback] Hvor mange sesonger er det laget av Chappelle Show forresten? on-topic: Jeg vil ha Futurama tilbake. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Det ble vel laget tre sesonger, men det er tre episoder i sesong tre som ikke ble vist før serien ble kansellert. Disse tre episodene finner du på DVDen Chappelle's Show - The Lost Episodes Endret 27. juli 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Husker det gikk en serie på Tvnorge eller noe sånt om en gjeng romfolk som kjempa mot aliens. Gikk enten på Tv2 eller Tvnorge. Synd alle døde i slutten. 6567678[/snapback] Det er nok S:AAB (Space: Above And Beyond) 2 av de overlevde.. og alle hadde skrevet kontrakt til neste sesong.. så egentlig skulle de andre overleve.. men så plutselig ombestemte FOX seg og droppa den.. det eneste de rakk å filme før siste epsidoe ble sendt er på slutten når de 2 overlevende liksom er alene.. det var det eneste de rakk å få inn så folk forsto at de andre døde.. (2 krasja jo på en planet... "lett" å overleve egentlig) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Friends, MacGyver og Seinfeldt. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Vil ha tilbake OZ og John Doe!! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Shagma! (Les mondes englotuis eller noe slikt) Finnes ikke å få kjøpt på noe fornuftig språk, og *host* ikke sett det andre steder heller *host*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå