Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Asterix og Obelix i tegnefilm (og som ble delt opp i "episoder") på NRK eller noe slikt om morgenen.

-Pacific Blue om sommeren..

-MacGyver lørdagskvelden! Det var tider det!

-Roswell, jeg huska jeg så sesong 1 første gang den gikk på tv.. Siden tror jeg at jeg nesten ikke har sett det..

-Sindbad sjøfareren

Så en som hadde skrivet Sindbad sjøfareren! At jeg glemte den! Kongeserie :D

Endret av mummi-pappa
Lenke til kommentar

Morsomt å sitte her og tenke på hvilke serier jeg har likt oppigjennom årene.

Er dog ikke sikker på om jeg ville likt dem nå, så at jeg vil ha dem tilbake er jeg ikke helt sikker på.

 

* En som gikk på TV3, der en mann fikk morgendagens avis, og så gikk rundt og reddet folk fra ulykker han derfor visste ville skje. Tror den rett og slett het "Morgendagens avis".

 

* Muldvarpen, som gikk på TVNorge. Husker ikke så mye, men jeg mener det var et spennende konsept, og mye tanker rundt om hvorvidt oppdrag hadde blitt herpet av en muldvarpen, og hvem dette isåfall var, eller kanskje av noen som utga seg for å være muldvarp.

 

* Et svenskt program tror jeg, het muligens "Jakten på den røde rubin". Tror det er mange år siden det gikk. Jeg husker bare at det var skikkelig spennende.

 

* Nok et svenskt program, som jeg ikke husker tittelen på. Noen som husker hva det het? Det var en slags leteaksjon etter to folk som var på rømmen og sto i en telefonboks et eller annet sted. Eller var det to slike tomannslag som konkurrerte? Tror det ble ledet fra studio etter tips fra publikum.

Lenke til kommentar
Nå i dag som det er 10år siden buffy starta og det så mye stuss rundt om kring det så ønsker jeg faktisk buffy og Angel tilbake mest av alt. Det var så fantastiske serier som forsatt burde gått ;)

8120744[/snapback]

 

Helt enig i dette! Jeg har så lyst å se nye episoder av Buffy og Angel. Det hadde vært flott med en "reunion" episode eller film der vi får se hva som skjedde med Buffy og gjengen og det samme med Angel.

 

Jeg vil også ha Friends og The OC tilbake! :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

* Muldvarpen, som gikk på TVNorge. Husker ikke så mye, men jeg mener det var et spennende konsept, og mye tanker rundt om hvorvidt oppdrag hadde blitt herpet av en muldvarpen, og hvem dette isåfall var, eller kanskje av noen som utga seg for å være muldvarp.

8133569[/snapback]

Det hadde jeg nesten glemt. Muldvarpen var dritspennende! Skulle absolutt ønske de tok opp idéen igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...