Mala Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Hurra! Plutselig dukket navnet på alien-rasen opp i skallen, Chiggs! Og google kommer nok ein gang til unnsetning Space: Above and Beyond Endret 28. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 The Pretender. Ei knakandes bra serie som dessv. ikkje gjeng no. Skulle gjerne hatt den i reprise ivertfall Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg vil ha tilbake: - JAG - Pacific Blue (noen som vet hvorfor det ikke gikk i sommer på TV2? ) - En annen flyserie som gikk på TV2... Husker ikke navnet... JO! Pensacola! (saavner den SÅÅRT! )Link til Pensacola "Wings of gold" på imdb! En helt sinnsykt bra serienn Endret 31. august 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg vil ha Poirot, Alias og Buffy The Vampire Slayer(ja jeg vet at to av disse aldri kommer tilbake ) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg vil ha tilbake: - JAG - Pacific Blue (noen som vet hvorfor det ikke gikk i sommer på TV2? ) - En annen flyserie som gikk på TV2... Husker ikke navnet... JO! Pensacola! (saavner den SÅÅRT! )Link til Pensacola "Wings of gold" på imdb! En helt sinnsykt bra serienn 6777551[/snapback] JAG var en fin-fin serie Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg vil ha tilbake: - JAG - Pacific Blue (noen som vet hvorfor det ikke gikk i sommer på TV2? ) - En annen flyserie som gikk på TV2... Husker ikke navnet... JO! Pensacola! (saavner den SÅÅRT! )Link til Pensacola "Wings of gold" på imdb! En helt sinnsykt bra serienn 6777551[/snapback] JAG var en fin-fin serie 6778189[/snapback] Jeg er glad vi er uenige om det :!: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tssk JAG> Buffy anyday :!: hver sin smak sier bare jeg Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tssk JAG> Buffy anyday :!: hver sin smak sier bare jeg 6778198[/snapback] Jaja for meg var JAG det nærmeste man kom til en selvgod pro-amerikansk "reklame-serie" for det Amerikanske forsvaret JAG= Jealous American Grandaddys Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 likte JAG frem til 911 etter det ble det for mye sørpe, NCIS er ganske kul glad at tv3 viser den Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Skattejegerene som gikk på tvnorge for noen år tilbake var bra. Likte også Sinbad sjøfareren. Finnes det en dvd boks med Sinbad eller? Når jeg søker på nettet finner jeg bare Sinbad som tegnefilm. Mvh Erling Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 JAG ja, savner den. Folowing in his fathers footsteps as a naval aviator, lt. commander Harmon Rabb Jr. suffered a crash while landing his Tomcat on a storm-tossed carrier at sea.Diagnosed with night-blindness, Harm transferred to the navys Judge Advocat General corps, wich investigates, defends and prosecutes the law of the sea. There, with fellow JAG-lawyer major Sarah MacKenzie, he now fights in and out of the courtroom with the same daring blablabla that made him a top gun in the air Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vil ha JKX(jamie kennedy experiment) tilbake Jamie kennedy er genial, har alle sesongen på dvd Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Skattejegerene som gikk på tvnorge for noen år tilbake var bra. Likte også Sinbad sjøfareren. Finnes det en dvd boks med Sinbad eller? Når jeg søker på nettet finner jeg bare Sinbad som tegnefilm. Mvh Erling 6778326[/snapback] ja sinbad sjøfareren det var syyykt god serie glad du minte meg på det men my name si earl var også bra men har de vist sesong 2 av prison break? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Savner Jerry Springer jeg. Kongen over alle innen søppel-tv... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har flere Jerry Springer-DVDer i hylla her. Søppel-tv deluxe. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har flere Jerry Springer-DVDer i hylla her. Søppel-tv deluxe. 6783762[/snapback] Må kjøpe meg det jeg og... Hvor fikk du dem? Glemmer ikke da KKK var på besøk... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fikk DVD-ene av broren min etter han kom hjem fra USA. Masse ekstramateriale også. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Babylon 5... ikke den opprinnelige serien, men noe i samme universet. Star Trek (av et eller annet slag... dog er det vel bare snakk om tid før det kommer en ny serie) Threshold, Invasion, Surface, Space Above And Beyond, Odyssey 5, og andre serier som bare fikk èn sesong... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg vil ha tilbake the OC , det har vært slutt i 2 uker nå og jeg saaavner den serien ! friends og john doe er også 2 serier som jeg skulle ønske det kom flere episoder til. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 prison break men det kommer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå