Kebab GUD Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Min Liste er nok lang hehe. "TVSLAVE" NEIGHBOURS (NABOER) GLAMOR (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DRITT LEI) DR. WHO ER (AKUTTEN) KONGEN AV QUEENS THE SIMPSONS 6724563[/snapback] alle de seriene der er fortsatt i produksjon .. og alle utenom naboer blir sendt på norsk TV fortløpende Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Portveien 2____________ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 MacGyver! er det noen sjangs for at det kommer noen flere episoder?! har hørt noen rykter om at han er dø, men det er vel langt ute på jordet ikke sant? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Lite sannsynlig at det blir nye episoder desverre. Lenke til kommentar
roht Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Nokon som hugser Fastlane? Hadde vore kult å fått tilbake den serien der, sjølv om det er mykje "hjernedaud" action Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 MacGyver!er det noen sjangs for at det kommer noen flere episoder?! har hørt noen rykter om at han er dø, men det er vel langt ute på jordet ikke sant? 6725048[/snapback] siden han har vært på tv vær uke i snart 10 år vil jeg tro han lever i beste velgåde. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) MacGyver!er det noen sjangs for at det kommer noen flere episoder?! har hørt noen rykter om at han er dø, men det er vel langt ute på jordet ikke sant? 6725048[/snapback] Verken Mcyver eller Ritchard Dean anderson er død.. Mcgyver var sist sett i en mastercard Reklame tidligere i år Endret 22. august 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Red Dwarf og Babylon 5! Lenke til kommentar
Cotana Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Min Liste er nok lang hehe. "TVSLAVE" NEIGHBOURS (NABOER) GLAMOR (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DRITT LEI) DR. WHO ER (AKUTTEN) KONGEN AV QUEENS THE SIMPSONS 6724563[/snapback] alle de seriene der er fortsatt i produksjon .. og alle utenom naboer blir sendt på norsk TV fortløpende 6724593[/snapback] Jeg vet... Men tenkt deg nye episoder av alt detta. hehe dette er gode serier som har gått (går) på tv. Men nye episoder hadde vært noe det! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg leter etter en serie som gikk under navnet "Naboer" på norsk. men det var om en gal familie som egentlig kom fra rommet eller noe slikt. Husker den så vidt fra når jeg var liten.... Noen som hvet hva navnet på serien er på engelsk ? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Fastlane er som nevnt tidligere en serie man kunne ha ønsket flere episoder av. Det samme er Dark Angel. Joey går jo fortsatt på norsk TV, men det er vel ikke lagd flere episoder på lenge. La det komme ut mer av Joey Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Min Liste er nok lang hehe. "TVSLAVE" NEIGHBOURS (NABOER) GLAMOR (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DRITT LEI) DR. WHO ER (AKUTTEN) KONGEN AV QUEENS THE SIMPSONS 6724563[/snapback] alle de seriene der er fortsatt i produksjon .. og alle utenom naboer blir sendt på norsk TV fortløpende 6724593[/snapback] Jeg vet... Men tenkt deg nye episoder av alt detta. hehe dette er gode serier som har gått (går) på tv. Men nye episoder hadde vært noe det! 6725297[/snapback] det kommer jo nye episoder fra de hele tiden ... greit at det er pause nå i alle seriene .. men september-desember så starter alle oppigjen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 MacGyver!er det noen sjangs for at det kommer noen flere episoder?! har hørt noen rykter om at han er dø, men det er vel langt ute på jordet ikke sant? 6725048[/snapback] Kommer nok ikke nye episoder nei! Ritchard Dean er død har jeg hørt. Stemmer dette eller? Isåfall hadde det vært veldig kult med nye episoder med en moderne tvist! Mac Gyver har jeg vokst opp på! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 neienienie han er da ikke død. bare rykter gutten min <3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvor ble det av han da? Skjønner ikke. hmm. Du er søt kfz. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Hvor ble det av han da? Skjønner ikke. hmm. Du er søt kfz. 6726529[/snapback] La oss se .. siden 1997 og 2005 var han på TV 1 gang i uka i Stargate SG-1 og etter det så har han jobbet en del med noen "redd selene and shitt" organisasjoner han var sist sett på TV sist fredag hvor han deltokk i ikke en men to Stargate Episoder (SG-1 og Atlantis) Mcgyver var sist sett Tidligere i år i en reklame Endret 23. august 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
hds Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Savner Stagate SG-1 som skal bli kanselert av sci-fi channel neste vår! Selv om det ikke har skjedd enda så er det et savn (føler meg litt tom innvendig :! Savner også: Angel Fastlane Farscape Joey Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Savner Stagate SG-1 som skal bli kanselert av sci-fi channel neste vår! Selv om det ikke har skjedd enda så er det et savn (føler meg litt tom innvendig Er det avgjort nå? Den skulle vel egentlig kanselleres etter sesong 7 eller 8 når Atlantis begynte. Og serien er ikke den samme uten Richard Dean Anderson. MEN da håper jeg virkelig at vi får en spinoff til... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 de kan ikke kansellere SG1, det er jo det beste som har skjedd tv siden farger. serien må gå i minst 20 sesonger. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/conte...6082301171.html Booted `Stargate SG-1' Could Live On NEW YORK -- The Sci Fi Channel has pulled the plug on "Stargate SG-1," but there still might be life ahead for the long-running series. MGM, which produces the show, is hoping to dock it on another channel. "We do have plans," MGM spokesman Jeff Pryor told The Associated Press on Wednesday. "This is not the end of the `Stargate' franchise. This is just the end of (`Stargate SG-1') airing on the Sci Fi Channel." Earlier this week, Sci Fi announced it would not order further episodes of the show, now in its 10th season. The cable channel, however, has booked a fourth season of "Stargate: Atlantis," a spin-off that debuted in 2004. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå