Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacGyver!

er det noen sjangs for at det kommer noen flere episoder?!

har hørt noen rykter om at han er dø, men det er vel langt ute på jordet ikke sant?

6725048[/snapback]

Verken Mcyver eller Ritchard Dean anderson er død..

Mcgyver var sist sett i en mastercard Reklame tidligere i år

 

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Min Liste er nok lang hehe. "TVSLAVE"

 

NEIGHBOURS (NABOER)

GLAMOR (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DRITT LEI)

DR. WHO

ER (AKUTTEN)

KONGEN AV QUEENS

THE SIMPSONS

 

 

6724563[/snapback]

 

alle de seriene der er fortsatt i produksjon .. og alle utenom naboer blir sendt på norsk TV fortløpende

6724593[/snapback]

 

 

Jeg vet... Men tenkt deg nye episoder av alt detta. hehe dette er gode serier som har gått (går) på tv. Men nye episoder hadde vært noe det!

Lenke til kommentar
Min Liste er nok lang hehe. "TVSLAVE"

 

NEIGHBOURS (NABOER)

GLAMOR (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DRITT LEI)

DR. WHO

ER (AKUTTEN)

KONGEN AV QUEENS

THE SIMPSONS

 

 

6724563[/snapback]

 

alle de seriene der er fortsatt i produksjon .. og alle utenom naboer blir sendt på norsk TV fortløpende

6724593[/snapback]

 

 

Jeg vet... Men tenkt deg nye episoder av alt detta. hehe dette er gode serier som har gått (går) på tv. Men nye episoder hadde vært noe det!

6725297[/snapback]

det kommer jo nye episoder fra de hele tiden ...

greit at det er pause nå i alle seriene .. men september-desember så starter alle oppigjen

Lenke til kommentar
MacGyver!

er det noen sjangs for at det kommer noen flere episoder?!

har hørt noen rykter om at han er dø, men det er vel langt ute på jordet ikke sant?

6725048[/snapback]

Kommer nok ikke nye episoder nei! :) Ritchard Dean er død har jeg hørt. Stemmer dette eller? Isåfall hadde det vært veldig kult med nye episoder med en moderne tvist! :D Mac Gyver har jeg vokst opp på!

Lenke til kommentar
Hvor ble det av han da? Skjønner ikke. hmm. Du er søt kfz.

6726529[/snapback]

La oss se .. siden 1997 og 2005 var han på TV 1 gang i uka i Stargate SG-1

og etter det så har han jobbet en del med noen "redd selene and shitt" organisasjoner

han var sist sett på TV sist fredag hvor han deltokk i ikke en men to Stargate Episoder

(SG-1 og Atlantis)

 

Mcgyver var sist sett Tidligere i år i en reklame

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Savner Stagate SG-1 som skal bli kanselert av sci-fi channel neste vår! Selv om det ikke har skjedd enda så er det et savn (føler meg litt tom innvendig

 

Er det avgjort nå? :( Den skulle vel egentlig kanselleres etter sesong 7 eller 8 når Atlantis begynte. Og serien er ikke den samme uten Richard Dean Anderson.

 

MEN da håper jeg virkelig at vi får en spinoff til...

Lenke til kommentar

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/conte...6082301171.html

 

Booted `Stargate SG-1' Could Live On

 

NEW YORK -- The Sci Fi Channel has pulled the plug on "Stargate SG-1," but there still might be life ahead for the long-running series.

 

MGM, which produces the show, is hoping to dock it on another channel.

 

"We do have plans," MGM spokesman Jeff Pryor told The Associated Press on Wednesday. "This is not the end of the `Stargate' franchise. This is just the end of (`Stargate SG-1') airing on the Sci Fi Channel."

 

Earlier this week, Sci Fi announced it would not order further episodes of the show, now in its 10th season. The cable channel, however, has booked a fourth season of "Stargate: Atlantis," a spin-off that debuted in 2004.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...