Swome Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Pasific Blue! Sommeren ble ikke den samme uten.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Pasific Blue! Sommeren ble ikke den samme uten.. 6710676[/snapback] Er ikke det serien om sykkelpolitiet? At jeg kunne glemme å nevne den, det er jo en god serie! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 The Pretender. 6710638[/snapback] Oi, hadde jeg helt glemmt! Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Babylon 5 og Mash skulle eg gjerne ha sett TV 2 skulle i vertfall sendt repriser av dei. Er vel litt vanskeleg å oppfylle dagens standard vist det skulle kome nylagingar av seriene Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg skulle ønske Rowan Atkinson lagde mer Mr. Bean. 6572155[/snapback] Støtter den... Pacific blue 6574112[/snapback] Nye episoder hadde vært tingen Henger meg på alle som har nevnt MacGyver. Det hadde ikke gjort noe med nye episoder av han heller Blir litt lei når jeg har sett episodene tre-fire ganger... Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Profiler og Millennium Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Mitt helt klare ønske er at Mot i Brøstet kommer tilbake, og at de sender det fra episode 1 til og med siste episode! Jeg vil også veldig gjerne at Mot i Brøstet skal komme på DVD, bedre norsk serie har ikke jeg sett hvertfall! Jeg har selv VHS'ene: Absolutt Mot i Brøstet og Tusenårsfesten. Jeg savner også en serie hvor det handlet om noen parkeringsvakter, med en eller annen "slem" og tykk dame som sjef. Folk vil kanskje synes jeg er litt rar siden jeg savner to norske serier, men det får så være. Hm, nå kom jeg på at jeg gjerne vil se mer av Frasier på skjermen også, har sett hele de to første sesongene. 6710047[/snapback] enig med deg i Mot i Brøstet. Den andre serien du snakker om, er vel Bot og Bedring *savne* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Cause you better watch out, cause beatles about, CAUSE BEATLES ABOUT! Eller noe sånt.. sånn skjult kamera søppel, men det er en klassiker hehe! PS: skriveleif i tittelen: Hvilken serie vi du ha tilbake? Endret 21. august 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Den serien jeg aller mest skulle ønske at de hadde holdt på litt lenger er Dark Angel. Også hadde det absolutt ikke gjort noe med fler enn 4 sesonger Farscape. Forøvrig genial siste episoden av Stargate:SG1 sånn apropos Farscape LOL Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg vil ha mer fra Ricky Gervais på den britiske office-fronten! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Mitt helt klare ønske er at Mot i Brøstet kommer tilbake, og at de sender det fra episode 1 til og med siste episode! Jeg vil også veldig gjerne at Mot i Brøstet skal komme på DVD, bedre norsk serie har ikke jeg sett hvertfall! Jeg har selv VHS'ene: Absolutt Mot i Brøstet og Tusenårsfesten. Jeg savner også en serie hvor det handlet om noen parkeringsvakter, med en eller annen "slem" og tykk dame som sjef. Folk vil kanskje synes jeg er litt rar siden jeg savner to norske serier, men det får så være. Hm, nå kom jeg på at jeg gjerne vil se mer av Frasier på skjermen også, har sett hele de to første sesongene. 6710047[/snapback] det med parkeringsvakene heter bot og bedring Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg vil se Mr. Hickup jeg... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg vil ha "The Visitor" tilbake...det var en serie jeg virkelig koste meg med. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Arrested Development.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg vil ha "The Visitor" tilbake...det var en serie jeg virkelig koste meg med. 6719494[/snapback] Det var uten tvil en knallgod serie Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Friends er den serien jeg vil ha tilbake, som gjerne kunne gått til min død. Hvilken serie vil du ha tilbake på tven? 6564843[/snapback] kan ikke bli mer enig Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Friends og Macgyver heilt klart. Ser desse igjen og igjen, men får aldri nok. Lenke til kommentar
Cotana Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Min Liste er nok lang hehe. "TVSLAVE" PARADISE BEACH ALF BEVARLY HIILS THAT 70'S SHOW (GÅR REPRISER PÅ TV2 NÅ, KL 1730) FRIENDS (GÅR OGSÅ NÅ, MEN HAR ALT PÅ DVD. SER PÅ DET NÅR JEG VIL ) A-TEAM NEIGHBOURS (NABOER) BAYWATCH KNIGHT RIDER GLAMOR (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DRITT LEI) VENNER OG FIENDER OFFSHORE FLEKSNES FREDRIKSSON FABRIKK SYV SØSTRE DR. WHO ER (AKUTTEN) ALLE ELSKER RAYMOND KONGEN AV QUEENS THE SIMPSONS DARKANGEL OG TILSLUTT MÅ JEG SELVFØLGELIG HA MED ALLE BRØDRENE DAL SERIER OG KLM SERIER SOM HAR GÅTT. DETTE KUNNE DE HA SENDT IGJEN. MEN SENDER DE DETTE OMIGJEN KOMMER IKKE JEG TIL OG FORLATE TV'N HEHE. SOMSAGT ØVERST. "TVSLAVE" Endret 22. august 2006 av Cotana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå