Kenneth Solfjeld Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Skal til å formatere min PC, og er litt usikker på om jeg må installere fra X-fi installasjons cden først, eller om jeg bare trenger å installere de nyeste driverne som jeg lastet ned fra Creative sine websider. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Noen som vet? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg installerte bare driverne - altså web 3 oppdateringe som nettopp ble sluppet. Skal du ha tilleggsprogrammer som f.eks media playern og liknende, putter du i cd'en din og velger 'costum' og bare fjerner haken på det du IKKE vil ha installert - deriblant lyddriverne. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Anbefaler deg først å bruke CD'n som fulgte med, så reboote, og så legge inn de nyeste som du finner på nettet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Altså, legge inn orginaldriverne og så oppdatere disse med de nyeste? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Nei - legg heller inn de nyeste driverne først. Skal du ha noe av tjafset på plata velger du costum-install så du unngår å innstallere over de nye driverne med de gamle. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Ok! Skal forsøke med Cluster1 sitt forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå