Bruker-28027 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Eazy.no er en nyoppstartet tjenesteportal, som offisielt lanseres i høst (ligger ute for oppbygging allerede nå). Portalen tilbyr blant annet gratis webhotell, bloggtjeneste, vennenettverk og nyhetsstjeneste. For at vi skal klare å vedlikeholde portalen trenger vi hjelp. Under beskriver jeg de rollene vi er ute etter, og er det av interesse ber jeg deg å ta kontakt. Skribenter Vi er ute etter folk med gode norsk kunnskaper som liker å skrive artikler. Temaer vil være generelle nyheter, sport, kjendisnytt, teknologi, musikk og spill. Våre krav: - Gode norsk kunnskaper - Fordel hvis du har skrevet artikler før - Fordel hvis du bor i en av de større byene Moderator Når brukernantallet begynner å stige trenger vi hjelp til å holde styr på alle brukerne. En moderator vil passe på at alle brukerene følger rettningslinjene i forhold til bilder, gjestebok innlegg og lignende. Våre krav: - Gode norsk kunnskaper - Gode datakunnskaper - God folkeskikk Support For at våre moderatorer og utviklere skal ha tid til å gjøre den virkelige jobben sin, trenger vi en egen gruppe til å ta på seg support fra brukerne. Support gruppen vil svare på alt fra logg inn problemer til hvordan man skriver ett gjestebokinnlegg. Våre krav: - Gode norskunnskaper - Gode datakunnskaper - Hjelpsom Hva kan vi tilby dem som ønsker å hjelpe oss? Vi kan desverre ikke tilby betaling til dem som ønsker å hjelpe oss, i første omgang. Dette kan bli aktuelt senere. Det vi kan tilby er blant annet følgende: - Gratis VIP medlemskap som innebærer blant annet større mengde langringsplass på webhotellet. (Etterhvert kan vi også tilby gratis SMS; og våre medarbeidere vil da selvfølgelig få flere SMS enn vanlige brukere). - Vi jobber også med å inngå sammarbeid med flere firmaer og våre medarbeidere vil også få fordeler her. Kan ikke komme med mer informasjon på dette punktet ennå. - Hvis vi ser at vi etterhvert ike klarer oss uten den jobben du gjør, er det store sjanser for at jobben vil bli lønnet etterhvert, selv om vi ikke kan love noe. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 tror det blir heller useriøse søkere som søker når det er uaktuelt med lønn... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har sendt en mail, jeg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 tror det blir heller useriøse søkere som søker når det er uaktuelt med lønn... 6564882[/snapback] joa, men det kommer ann på hvor mye arbeid det er snakk om da. Hvis det er snakk om å titte innom å moderere litt e.l sånn med gjevne mellomrom iløpet av dagen, så er det jo greit nok. Lenke til kommentar
herrenerminhyrde Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 ** har du fyllt 18 enda? Og hvor gamle er de andre som deltar i prosjektet? http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...00150/-1/WEBCAM Håper det går bra for dere da... Lenke til kommentar
Bruker-28027 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Hei igjen, og takk for respons. Jeg har fylt 18 år, og han jeg jobber sammen med er 21. Vi bor begge i Oslo fra og med i høst. Hvis dere ikke er interessert på grunn av at vi ikke betaler med det første, er det likevell bare å sende inn din interesse, fordi lønn kan bli aktuelt senere. Vi vil da ta videre kontakt med det hvis vi er interessert. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Flyttes til rett forum - om du sjekker jobb og utdanningsforumet ser du at vi har et eget forum for stillingsannonser - off topic er feil sted for slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg