chipohoi Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har en Polo 2003 mod. som jeg skal kjøpe anlegg til, men vet ikke hva? noen forslag? prisen bør ikke overgå 8.000 Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mitt forslag vil være et dynaBel komponentsett foran og bak, en 4x80W dynaBel-forsterker, muligens en av 10" eller 12"-elementene som du får fra dynaBel (hvilken kommer an på hva du liker), samt minste sub-forsterkeren hvis nødvendig. finner alt på http://www.dynabel.no Norsk firma som gir utrolig mye for pengene. Har hatt et par forsterkere derfra, og de har spillt både rent og høyt med mye kraft. Lenke til kommentar
brickz Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Egenreklame fjernet, neste gang vil advarsel bli utdelt for slike ting. Les retningslinjene, punkt nr. 6 Mvh jarmo Lenke til kommentar
kadett Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Sensurert av moderator 6572823[/snapback] Håper tallene på dempningsfaktoren i nettbutikken var feil for dem var elendig! Forhånsbetaling også jo, hvilken sjappe er dette da? Endret 29. juli 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Watt, watt, watt. Uff! Watt betyr ikke en dritt, det er strømforyning og kontroll som teller. Dempingsfaktor, slewrate og andre "hemmelige" betegnelser. Sekundærkondisene har også en god del å si. Dette er et godt eksempel på hvordan innmaten bør se ut. Og skal en gi nok strøm til at et element får det det krever under varierende impedans så trenger en også ett eller to rimelig voksne batterier samt en dynamo til å lade dem. Det er mye bedre å dimensjonere anlegget etter eksisterende strømressurser og deretter oppgradere batteri om sdet skulle være nødvendig. Det er nå mitt syn på saken Lenke til kommentar
kadett Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Watt, watt, watt.Uff! Watt betyr ikke en dritt, det er strømforyning og kontroll som teller. Dempingsfaktor, slewrate og andre "hemmelige" betegnelser. Sekundærkondisene har også en god del å si. Effective damping factor: 95 @ 4ohm på den XT2000D ampen Endret 28. juli 2006 av kadett Lenke til kommentar
brickz Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Watt, watt, watt.Uff! Watt betyr ikke en dritt, det er strømforyning og kontroll som teller. Dempingsfaktor, slewrate og andre "hemmelige" betegnelser. Sekundærkondisene har også en god del å si. Effective damping factor: 95 @ 4ohm på den XT2000D ampen 6573262[/snapback] XT linjen er den rimeligste linjen fra USAmps og ble lansert i år. De har også Merlin og AX. Ta en tur innom USAmps sin side. Ta en titt på specsene der Endret 28. juli 2006 av brickz Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Voldsomt så du skulle reklamere for den nettbutikken din da, brickz. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6573172 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå