webxander Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei Har akkurat kjøpt en Hyundai L70A LCd skjerm Klarer ikke å få ett skikkelig bilde på den. Kan beskrives som om det er en oppløsning på svært få farger, med dårlig overgang. Har installert skjermkort på ny og testet med annen skjerm. Da er det bra bilde. Noen som har noen enkle forslag? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 kanskje skjermen din er defekt. Hør med din forhandler. Jeg personlig ville ikke ha kjøpt noen skjermer fra den produsenten du kjøpte fra. det finnes ingen produsenter som lager like bra skjermer som sony! De eier på dette området. Kvalitet koster. For min 19 tommer sony screen, måtte jeg punge ut med 9000,- Lenke til kommentar
henriklh Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Kjører du DVI eller analogt inn? Har nylig kjøpt den samme Huyndai skjermen. Har dårlig bilde - spesielt dårlig kvalitet på skrift. Skjermen greier ikke skifte fra svart til hvitt fra en pixel til neste. For mitt vedkommende mistenker jeg at det er pga. at jeg ikke kjører DVI. Jeg antar at du kjører på 1280x1024 (ellers kan det være problemet). Lenke til kommentar
webxander Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg bruker vanlig analog og har oppløsning 1280x1024. Har ikke noe problemer med skrift på hvit bakgrunn. Det er grafikken som er problemet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå