falcon77 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei, noen naboer av meg har kjøpt seg slike mp3-spillere (Muvo Tx Se 1GB), de er to stykker, og har kjøpt en hver. I begynnelsen gikk det greit å legge inn musikkfiler på dem, men de kan ikke få fylt dem opp. Den ene får vi inn litt over 700 mb på, og den andre mellom 5 og 600 mb. Deretter får vi bare feilmelding...dette gjelder uansett om vi drar filene over i Windows utforsker eller bruker Creative sin egen programvare. Vi får beskjed om at mappen ikke kan opprettes eller noe i den duren. Vi klarer å fjerne sanger som ligger på spilleren, og så legge inn nye filer, men vi får ikke mer inn enn det som ble nevnt. Jeg tenkte at det kunne være firmware'en som måtte oppgraderes eller noe, så jeg prøvde å laste ned fra Creative sine sider. Jeg fulgte framgangsmåten for å oppgradere, men firmwaren fant ikke spilleren som var koblet til pc'en. Den kommer fram i Windows som flyttbar disk, men windows klarer heller ikke å installere den, siden det ikke fulgte med noen drivere eller noe på cd. Drivere kan jeg heller ikke finne på nettet. Har sett at andre har hatt lignende problemer i dette forumet, men det har ikke kommet noen skikkelige løsninger eller svar. Jeg håper noen har noen forslag, eller eventuelt har løst det samme problemet før.... Mvh. Geir Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 som sagt er firmwareoppdatering en løsning prøv og å formatere den (bruk fat) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå