uthufhtrhyhfg Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe ny laptop som skal brukes til skole og litt surfing. Siden jeg har ganske lite peiling pA laptoper lurer jeg pA hvilken prisklasse som egnes seg best til dette? Selv tenkte jeg +- 7-8000 kr. Krav: Skjerm: 15" men, kanskje mindre hvis prisen faller i smak Skjermkort: Skal ikke spille i det hele tatt pA denne maskinen sA integrert skjermkort holder kanskje?? RAM: 1024 MB CPU: Her er jeg litt usikker.. eneste jeg er sikker pA er at det ikke blir celeron! Batteri: Dette er ikke sA viktig da skolen jeg gAr pA har stikkontakter nesten overalt. Reiser heller ikke saerlig mye. Harddisk: Helst over 60GB, men ikke sA viktig da jeg hadde tenkt A gA til innkjøp av en ekstern harddisk. Vekt: Ikke viktig! jeg er sterk Optisk enhet DVD brenner Diverse: Det vanlige, mic, headset, noen USB porter, om det er mere sier jeg ikke nei takk.. WLAN er ett must! OS bør ogsA følge med! Er det noe mer jeg har glemt? btw sorry for noen skrive leifer, har engelsk tastatur.. Takker pA forhAnd.. Endret 26. juli 2006 av Mikey89 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Her er et forslag: Fujitsu Siemens Amilo M1437G 7995 kr. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Er det mulig A gA opp i RAM og ned i noe annet (skjermkort f.eks) uten A gA opp sA veldig mye i pris? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=41877 Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=41877 6565152[/snapback] den virker bra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå