wilzoo Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Alfa Romeo C8 Det er noe av det peneste jeg har sett på lenge og vil bli sluppet i slutten av 2008. Eneste tekniske info som er sluppet er at den vil ha en Maserati 4.2-liter V8. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Alfa Romeo C8 Det er noe av det peneste jeg har sett på lenge og vil bli sluppet i slutten av 2008. Eneste tekniske info som er sluppet er at den vil ha en Maserati 4.2-liter V8. 6564072[/snapback] Jeg synes fronten er nydelig, men fra siden ser den litt 'stutt' ut. Altfor kort i forhold til hva designspråket legger opp til, altså. Muligens litt dårlig forklart, men noen skjønner kanskje hva jeg mener Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Den var fæl, rett og slett. Fronten ser ut til å ha pådratt seg Downs syndrom eller noe lignede, eneste måten jeg klarer å forklare det på :/ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Linjene er rett og slett for glatte, for lite brytninger, er det som gjør at mange ikke liker den tenker jeg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kanskje det var en bedre forklaring Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 sjakalaka :!!: har ikke no ord for hvor deilig den var Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fet bil da. Bare synd de skal dytte i en såpass stor motor....den ville ha blitt svindyr å ta inn til Norge.....ihvertfall på feil side av millionen. mvh Pantera Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Fet bil da. Bare synd de skal dytte i en såpass stor motor....den ville ha blitt svindyr å ta inn til Norge.....ihvertfall på feil side av millionen. mvh Pantera 6604621[/snapback] Hah, hadde blitt på feil side av millionen uansett om de hadde brukt en 1.8 liter ford diesel motor. Hele poenget med bilen er jo å utfordre mini-2-dørs-coupe-markedet. (AM V8 Vantage, Jaguar XKR,Lambo Gallardo, nyere TVR's osv.) Endret 2. august 2006 av wilzoo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Bakdelen er forferdelig, seriøst ille. Den var ikke særlig stor heller( se på Ferrari 612 Scaglietti). Endret 3. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå