Gourmeten Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 God kveld folkens. Er nå på utkikk etter en ny TV. Er i utgangspunktet på jakt etter en 37", men gode 32" er også aktuelt, gjerne hvis de i tillegg ligger en del under budsjett. Budsjettet ligger på 15000 kr. Har virkelig ikke peiling i det hele tatt på hva jeg skal se etter av spesifikasjoner så forslag er veldig velkomment. Har sett litt på disse: https://prisguiden.no/product.php?productId=37943 http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Bi...CD_TV_Soelv.htm Noen som har erfaring med disse? Og noen som vet om en av de større elektrokjedene (Elkjøp, Expert etc) fører Atec TV'en så det er mulig å ta en titt på den? Kjøpet kommer til å finne sted innen to uker. Takker for svar. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kan anbefale det å ta en titt innom en siba butikk, der har de som regel utrolig mange forskjellige tv'er du kan ta en titt på Selv har jeg en en samsung som er jeg er utrolig fornøyd med ! Lenke til kommentar
Gourmeten Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Kunne gjerne tatt en tur på en siba-butikk ja, men bor i Lillehammer og her er ingen siba-butikk. Skal dog en tur til Oslo på fredag... Vet du om det ligger noen siba butikker i gangavstand fra Karl Johans gate? Endret 26. juli 2006 av Gourmeten Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 hmm... sjekk siba.no sine sider. Det finnes jo også mange andre butikker med tv'er du kan ta en titt på innlegg nummer 1000 Lenke til kommentar
Gourmeten Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Siba i Oslo finnes på Liertoppen, Kiellands hus og Furuset. Hmmm, ingen av disse virket veldig sentrumsnære ut, men jeg kan ta feil. Skal få tatt en titt på Elkjøp og Expert hvertfall, og Hifiklubben da... Gratulerer med innleggene. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Liertoppen er et godt stykke fra oslo, tar litt over 1 time å kjøre. Så vet du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå