Lidlkillah Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Eg liker ei så heite Kristina (exn min) men så lika eg ho men ikkje ho meg ho lika ein anna som lika ho. og eg lika ho virkli men ho vilikkje gi meg ei ny sjangse.... Kva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ikke stort du får gjort desverre... vær hyggelig, besøk hu, finn på ting og kanskje det forandrer seg? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Vel, dette er kanskje ikke rette kategorien...? Og dette kan du forøvrig ta opp i Jon's store tråd om kjærlighet! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva har dette med bøker å gjøre? Følg for øvrig datatings tips. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Slå henne i bakhodet med klubbe og slep henne hjem til hulen. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ironisk hele innlegget. (Fra mitt ståsted) Glem jenta, det er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Con Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er ikke mye å gjøre med det... Hun kjenner deg sikkert godt fra før regner jeg med... Siden hun er eksen din. Og da er det ikke mye du kan gjøre for å få henne til å like deg bedre. Prøv å akseptere det! Sliter med det samme akkurat nå, og vet det ikke er lett i det hele tatt! Lykke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå