-Teddy- Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 En masse sommerfugler som koser seg med naboens hagelus kan være fotogene tenkte jeg. Ja, jo, forsåvidt, hva syns dere? Beklager en noe stor av: greie, men har ikke tid til å endre på den nå. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bilde nr3 ble veldig vellykket, eneste kanskje litt synd at du ikke fikk med hele venstre vinge. Da jeg regner med at du ikke har crop'et inn på den selv. Fin fokus og dybdeskarphet, kunne kanskje tenkt meg at du prøvde å komme enda mer over den, så du fikk fult overblikk over vingene, men i min mening et veldig bra bilde. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Men du... Du skulle vel tatt bilde av det som faktisk er pent på en sommerfugl, og det vil si vingene. "Ansiktet" på en sommerfugl ser akkurat ut som andre nektardrikkende insekter, altså to store øyne og en snabel, ikke akkurat det peneste som finnes. Vingene derimot er jo ganske så pene på de fleste sommerfugler, og syns derfor du heller bør fokusere på disse. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Men du... Du skulle vel tatt bilde av det som faktisk er pent på en sommerfugl, og det vil si vingene. "Ansiktet" på en sommerfugl ser akkurat ut som andre nektardrikkende insekter, altså to store øyne og en snabel, ikke akkurat det peneste som finnes. Vingene derimot er jo ganske så pene på de fleste sommerfugler, og syns derfor du heller bør fokusere på disse. 6704699[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 syns de var flotte jeg.. enig at du skulle fått vist mere vinger.. men.. heldig du som har sommerfugler som flyr rundt.. jeg har ikke sett noen rundt der jeg bor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå