Herr Brun Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dette kom fram i en diskusjon om at en del raser skal bli forbudt i Norge. Det var snakk om å avlive visse hunder, så kom Den Røde Tsar med denne kommentaren. Dette er fette dumt. Man kan ikke benekte at mange tvilsomme personer liker enkelte hunderaser godt, og i min mening er det hekt greit å forby hunderasen på dette grunnlaget. I grunn kan myndighetene gjerne gå et skritt lenger, og trappe opp avliving av hunder. 6562988[/snapback] Typisk norsk løsning. Det enklest og mest idiotiske. Må ikke la deg påvirke av avisene. 6563092[/snapback] La meg presisere at jeg ikke legger skylden på hunden, men dessverre kommer FN til å sutre om vi avliver eierne. 6563189[/snapback] Jeg lo iallfall en del. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Fantastisk konklusjon må jeg si hehe :!: Endret 26. juli 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Lo godt ja. Dette hadde vært bra gullkorn hvis du ikke hadde sagt hvem som sa det, og dermed brutt reglene for gullkorn delen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Innbiller meg at dette gjelder hvis personer blir uthengt fordi de sa noe dumt. Dette var jo et ekte gullkorn, hvor han sa noe bra. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det gjelder nok kun hvis en person blir uthengt, ja. Eller - sjekket reglene, som var litt rare. ¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. Ok, man skal ikke si hvem som sa det, whatsoever. ¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Men man kan linke til tråden, hvis det ikke er uthenging? Altså; Hr. Brun måtte her ha latt vær å si at det var Den Røde Tsar som sa det, men kunne ha linket til tråden? Unnskyld meg, men, whoops! Teite regler. -- Fantastisk morsomt sagt, uansett. Fullstendig verdig et gullkorn. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 :!: Mest geniale kommentaren i historien på forumet! :!: Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det gjelder nok kun hvis en person blir uthengt, ja. Eller - sjekket reglene, som var litt rare. ¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. Ok, man skal ikke si hvem som sa det, whatsoever. ¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Men man kan linke til tråden, hvis det ikke er uthenging? Altså; Hr. Brun måtte her ha latt vær å si at det var Den Røde Tsar som sa det, men kunne ha linket til tråden? Unnskyld meg, men, whoops! Teite regler. -- Fantastisk morsomt sagt, uansett. Fullstendig verdig et gullkorn. 6569023[/snapback] Ja.. gullkorn-forumets regler er et gullkorn i seg selv :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå