Milla Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg bestilte en del varer fra PS Data for en uke siden. Det eneste jeg har fått til nå er en bekreftelse der det står at en av varene ikke var på lager, så ordren venter på denne. På min side hos PS Data finner jeg ikke ordren min, bare de gamle som er levert tidligere. Har bestilt varer fra Komplett også. Disse er ikke pakket ennå, men jeg kan se bestillingen på min side. Er det noen som har erfaring med PS Data og vet hvordan deres praksis er? Mener da bestemt at jeg tidligere har kunnet se mine ordre der også før de ble utsent. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Ta å send de en mail... De svarer deg ganske raskt når det gjelder mail-besvarelser. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 De pleier å være veldig flinke, så det kan være noe som har gått galt. Ta å send de en mail du så ordner de opp. Ordren skal uansett vise på siden din... PS Data er kjent for å yte god service så jeg tror nok det ordner seg. Lenke til kommentar
Seth Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Enig med smetho. Den skal vise uansett om varene er inne eller ikke. Muligens du skal få en mail også. Psdata bruker å være veldig snill og det er sansynligvis en feil i systemet. Komplett.no slite veldig med systemet sitt for tiden, treig på å sende ut varer og på reklamasjon. Får håpe dem ordner på sakene no snart (bytter lager system) Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Takker gutter.. Sendte mail til PS Data, så får vi se om det skjer noe i dag da. Fra Komplett fikk jeg forresten leveringsbekreftelse kl 07.35 i mårrest :smile: Lenke til kommentar
lars_olav1 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Bestillte måndens pc tilbud på ps data. men mange av delane kjøm ikkje inn før 31/10!! ingen av ordrane mine viser. frykter at eg ikkje får pc en før neste tilbod kjøm. har noken forslag til pc under 10000 med rask levering? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg tok en replay på bekreftelsesmailen fra PS Data og ba dem fjerne den tingen som ikke var på lager.. kan jo ikke sitte i evigheter og vente på høytalere og lydkort, bare på grunn av et usselt headset :smile: I dag ble pakken sendt... endelig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå