lohelle Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva er temp under idle/load? 6563154[/snapback] nå er ikke benchmarks i Sisoft Sandra noe som gjerne gjenspeiles i "real life" ytelse da.. Men virkelig imponerende uansett! Ser for meg at en slik er kjekk å ha mtp virtualiering...... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Tror jeg hopper glætt over Conroe og går rett på Kentsfield. Har en Pentium D 805 som klokker godt og yter godt nok en stund til man får flere programmer som støtter multi-CPU. Eller man kan kjøre folding@home på 3 av kjernene alltid Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Pass dere nå, HW. Slike nyheter resulterer plutselig i en real slashdotting, og vi husker hva som skjedde sist gang 6563114[/snapback] For oss som ikke vet.. hva skjedde? Den gang var det vel overklokking.no som ble slashdottet, og resulterte vel i at overklokking.no (og hardware.no?) var nede i timesvis. Er jo reineste DDOS'et Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dette er sikkert dumme spørsmål, men jeg bare må vite. Er dette en serverprosessor, eller er den tiltenkt desktopp? Er Kentsfield akkurat det samme som 2 X Conroe, eller er det flere forskjeller? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva er årsaken til det "lave" Whetstone-resultatet? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 hvilken klokk har du på 7900gtx i 3dmark testene? er det cpu som booster score eller har du vert fremme med noe spesial kjøling? Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 hva jeg ikke skulle gjort for å være deg akurat nå! *sikkle* hvor får man tak i slike kontakter som du har ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 har du muligheten for å kjøra render bench? 3Dsmax eller Cinebench?Hadde vært greit å vite ytelsesforbedring i feks. MentalRay der hver core rendrer hver sin bucket. 6563029[/snapback] CPU Score på over 4k i 3DMark06 - det burde tale for seg selv -.. tipper en Cinebench Mulitrender på godt over 1200pts.. og godt under 20sek... *stock*. Hva denne gjør klokket blir spennende å se. Kentsfield er en *rå* CPU-serie ser det til.. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg står fortsatt fast på at den er stjålet. ^^ Kan jo være Stoolman har fått en siden han var nummer 2 med under 10sek i SuperPi og Intel tenkte det ville være god PR å gi ham en testversjon av en av deres nye CPUer. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Off-topic: var 179 som leste tråden @ once Gleder meg.. hmm, vet hvor restene av det alt "for store" stipendet skal gå nå :D Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Stoolman, er dette en cpu du får beholde eller må du sende den tilbake til Intel (eller hvem du nå enn har fått den fra)? Tipper det er sistnevnte ettersom de kanskje ikke vil at de skal komme på avveie, men er allikevel interessant å vite. Endret 26. juli 2006 av Nuffern Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er tydelig at jula kommer tidlig for enkelte... Stå på Stoolman!! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Forresten, er dette en form for viral marketing? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 åååå! rå CPU! då er ønske lista til jul klar Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Har sett et par på xs.org, men hadde ikke trodd noen i Norge skulle få tak i en så fort, eller i det hele tatt før lansering. Er spent på om denne lar seg klokke like bra som de andre! Edit: stepping 4 ja, står jo seff i cpu-z Endret 26. juli 2006 av kjaks Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 fy faen, hvordan fikk du tak i den? 6562703[/snapback] Og det var den ene tingen jeg ikke ville svare på... Beklager. 6562727[/snapback] Stoolman is... FROM THE FUTURE! Fortsett det du gjør! Vi digger det! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 har dei som har den xs.org klokka den? har link? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Forresten, er dette en form for viral marketing? 6563246[/snapback] Tror nok det, jeg kjenner jeg har litt feber ja Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 her er noen "lette overklokkingsresultater", og tilhørende benchmarks.. Sandra: Som etterspurt: Cinebench..(har aldri kjørt denne før.. så er det noe mer noen ønsker så bare send meg en PM med hva) More to come... Legger inn PCmark nå.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Forresten, er dette en form for viral marketing?6563246[/snapback] Det kan godt hende, men det kan være at det slår tilbake på dem når folk indirekte leser "ikke kjøp den kommende Conroe, vent heller 5 måneder og kjøp Kentsfield". Metoder som Viral marketing er forsåvidt noe helt nytt intel har begynt med. Tester av Conroe slapp jo også "utilsiktet" ut lenge før lanseringen. Slike "lekkasjer" har vært en skjeldenhet før og i så fall vært kun kort tid før lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå