Gå til innhold

Kentsfield hand on.. Testing og resultater!

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man kunne se forskjell to- og fire-kjerneutgavene når de heter nøyaktig det samme og har samme klokkehastighet? :dontgetit:

6562755[/snapback]

Man kan jo prøve enhetsbehandling...eller å angi affnintet i prosessbehandling

[img']http://i22.photobucket.com/albums/b347/stoolman/Kentsfield/affinitet.jpg[/img]

6562777[/snapback]

Men blir de solgt med samme navnet i butikkene når de kommer? Jeg trodde da de ville selge de litt mer eksklusivt enn det. F.eks øke fra E6xxx til E7xxx.

6562799[/snapback]

Sikkert bare cpuz som ikke har fått noe navn på den enda. Kommer aldri til å hete det samme som dualcore conroene.

Har cpuen 10 som høyeste multi? Håper ikke hket har noen problemer med fsben isåfall.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

On: stoolman, kan du avsløre betaling eller hva du gjorde for å få tak i den. Hvilken prisklasse? Sponsring? Direkte kontakt med Intel? Eller vil du ikke gå nærmere inn på noe av dette?

Forøvrig tror jeg jeg "hopper over" dualcore og flytter rett over på quad core om 1,5 - 2 år, burde være noen på markedet i 2008.

OT: 157 :| brukere leser tråden, wtf? :D

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Hvordan skal man kunne se forskjell to- og fire-kjerneutgavene når de heter nøyaktig det samme og har samme klokkehastighet? :dontgetit:

6562755[/snapback]

Man kan jo prøve enhetsbehandling...eller å angi affnintet i prosessbehandling

[img']http://i22.photobucket.com/albums/b347/stoolman/Kentsfield/affinitet.jpg[/img]

6562777[/snapback]

Men blir de solgt med samme navnet i butikkene når de kommer? Jeg trodde da de ville selge de litt mer eksklusivt enn det. F.eks øke fra E6xxx til E7xxx.

6562799[/snapback]

Sikkert bare cpuz som ikke har fått noe navn på den enda. Kommer aldri til å hete det samme som dualcore conroene.

Har cpuen 10 som høyeste multi? Håper ikke hket har noen problemer med fsben isåfall.

6563032[/snapback]

Multi er ulåst... :D

Lenke til kommentar
Er morgendagens nyhet at noen har stjålet testversjonene av Intels nye CPUer?

6563112[/snapback]

Tror nok ikke det.. det er noen få samples i omløp..men skulle det være så.. så vær snill å sende meg en PM OMGÅENDE!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...