Gå til innhold

Kentsfield hand on.. Testing og resultater!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tittet på conroe maskina som står i butikken.

Den tusla stille og rolig på 3,3GHz når jeg var der.

Fikk tilbud om å kjøpe hele riggen (fet rigg), så hvis du skal dra å tite på den, ta med cash. :p Lett å bli fristet av en så fet maskin...

Lenke til kommentar
Jeg har tittet på conroe maskina som står i butikken.

Den tusla stille og rolig på 3,3GHz når jeg var der.

Fikk tilbud om å kjøpe hele riggen (fet rigg), så hvis du skal dra å tite på den, ta med cash. :p Lett å bli fristet av en så fet maskin...

6592888[/snapback]

Og prisen er ?

Det blir jo bruktpris ja ? En maskins som er overklokka og misbrukt av kunder som vil leke seg. Elektronmigrasjon sliter jo på utstyret. 75% rabatt kanskje :cry:

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
syntes de ungene dine fikk være lenge våken  :!:

Hehe.. Bruk tiden du trenger stoolman.. Ikke gjør noen forhastede inngrep ;)

Ikke la deg stresse av utolmodige forumbrukere!! :)

6592933[/snapback]

Neida.. ingen fare... Jeg tar den tiden jeg trenger jeg... ingen tvil om det..

Det første som er klart, er at det er alt for lenge siden jeg har bechet 3D.. Og På ATI er det alt for lenge siden.. Får ikke de J***a X1900 kortene til å kjøre i crossfire... Noe en lousy score på 13400, dog på lav klokk, i 3D mark vitner om ..3D mark insttallasjonen min var dessverre korrupt, og hadde ikke noe mulighet til å reinsallere når jeg først hadde begynt..Trenger å lese meg litt up to date på 3D ja..

Men.. jeg tok jo dog Tyrou, som har verdensrekorden på denne prosessoren...Men jeg må si at den er langt mer tricky å klokke en Conroe.. Ytelsen er jo verdt det ekstra bryet, men det er på grensen...

Super Pi:

SUPERPIKENTS.jpg

Cinebench:

cine-1.jpg

Verdenrekord:

VR.jpg

Får to nye hovedkort av Asus om et par dager, og før dette blir det nok ikke noe særlig benching...

Kentsfielden er 100%, men også 100% tricky... Vurderer å prøve den på cascaden i stedet.. mener dette kan være bedre på denne.. varm er den jo også.. men så ga jeg den jo nesten 2V også da :D

Men det Crossfire oppsettet begynner nå å irritere meg.. ikke noe tegn på at kortene går i Crossfire, og dårlige clocks.. må nok frem med loddebolten..

Endret av stoolman
Lenke til kommentar

4,65 GHz på quad-core er imponerende!

Forresten, blir det mer satsing på å bryte verdensrekorden i SuperPi1M med Conroe? Synes å huske du bare var et par hundredeler bak coolaler, men ser han snart er nede i 9 sekunder nå...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
4,65 GHz på quad-core er imponerende!

Forresten, blir det mer satsing på å bryte verdensrekorden i SuperPi1M med Conroe? Synes å huske du bare var et par hundredeler bak coolaler, men ser han snart er nede i 9 sekunder nå...

6593766[/snapback]

Er klar over det.. har ikke glemt ham, og går på igjen med dødsforakt i kveld..Med et annet hk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Stoolman/Sturla's prestasjoner er uendelig mer imponerende enn Coolalers og andre som åpenbart har "fri tilgang" til både CPU'er og HK fra leverandører.

Tror Sturla må slite/jobbe noe mer for å skaffe hardware'n sin...

Stå på Stoolman! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...