gooluxx Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kan du ta noen bilder av oppsette ditt når du er igang? :-) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 ja, stoolman lovde oss i går Får vi se noko idag? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har tittet på conroe maskina som står i butikken. Den tusla stille og rolig på 3,3GHz når jeg var der. Fikk tilbud om å kjøpe hele riggen (fet rigg), så hvis du skal dra å tite på den, ta med cash. Lett å bli fristet av en så fet maskin... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Stakkars stoolman. Fælt så masete gutta er her da, eier dere ikke tålmodighet Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg har tittet på conroe maskina som står i butikken.Den tusla stille og rolig på 3,3GHz når jeg var der. Fikk tilbud om å kjøpe hele riggen (fet rigg), så hvis du skal dra å tite på den, ta med cash. Lett å bli fristet av en så fet maskin... 6592888[/snapback] Og prisen er ? Det blir jo bruktpris ja ? En maskins som er overklokka og misbrukt av kunder som vil leke seg. Elektronmigrasjon sliter jo på utstyret. 75% rabatt kanskje Endret 31. juli 2006 av idleman_2 Lenke til kommentar
InZane.OC Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 syntes de ungene dine fikk være lenge våken :!: Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 syntes de ungene dine fikk være lenge våken :!: Hehe.. Bruk tiden du trenger stoolman.. Ikke gjør noen forhastede inngrep Ikke la deg stresse av utolmodige forumbrukere!! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) syntes de ungene dine fikk være lenge våken :!: Hehe.. Bruk tiden du trenger stoolman.. Ikke gjør noen forhastede inngrep Ikke la deg stresse av utolmodige forumbrukere!! 6592933[/snapback] Neida.. ingen fare... Jeg tar den tiden jeg trenger jeg... ingen tvil om det.. Det første som er klart, er at det er alt for lenge siden jeg har bechet 3D.. Og På ATI er det alt for lenge siden.. Får ikke de J***a X1900 kortene til å kjøre i crossfire... Noe en lousy score på 13400, dog på lav klokk, i 3D mark vitner om ..3D mark insttallasjonen min var dessverre korrupt, og hadde ikke noe mulighet til å reinsallere når jeg først hadde begynt..Trenger å lese meg litt up to date på 3D ja.. Men.. jeg tok jo dog Tyrou, som har verdensrekorden på denne prosessoren...Men jeg må si at den er langt mer tricky å klokke en Conroe.. Ytelsen er jo verdt det ekstra bryet, men det er på grensen... Super Pi: Cinebench: Verdenrekord: Får to nye hovedkort av Asus om et par dager, og før dette blir det nok ikke noe særlig benching... Kentsfielden er 100%, men også 100% tricky... Vurderer å prøve den på cascaden i stedet.. mener dette kan være bedre på denne.. varm er den jo også.. men så ga jeg den jo nesten 2V også da Men det Crossfire oppsettet begynner nå å irritere meg.. ikke noe tegn på at kortene går i Crossfire, og dårlige clocks.. må nok frem med loddebolten.. Endret 1. august 2006 av stoolman Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Bra å se det kommer resultater sturla satser på det kommer mer etterhvert, stå på Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 nice resultat! ( Cinebench) ekstra bra me en liten VerdensRekord da, men den varer vel ikke så lenge? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Gratulerer da. Håper du får crossfire til å fungere, noen pene 3d01 benchruns hadde ikke vært å forakte Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) 4,65 GHz på quad-core er imponerende! Forresten, blir det mer satsing på å bryte verdensrekorden i SuperPi1M med Conroe? Synes å huske du bare var et par hundredeler bak coolaler, men ser han snart er nede i 9 sekunder nå... Endret 1. august 2006 av kilik Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Sturla Den Store. ... du fåre tell.. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 4,65 GHz på quad-core er imponerende! Forresten, blir det mer satsing på å bryte verdensrekorden i SuperPi1M med Conroe? Synes å huske du bare var et par hundredeler bak coolaler, men ser han snart er nede i 9 sekunder nå... 6593766[/snapback] Er klar over det.. har ikke glemt ham, og går på igjen med dødsforakt i kveld..Med et annet hk Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 gode resultatar. Det er vel 4 kjerne og ikkje 2, så då blir temperaturen ein god del høgare! ( og tenker meg at temperaturen er nede i minus grader...). Forventa du at du får betre resultatar med ein annan hk og casecade kjøling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Stoolman/Sturla's prestasjoner er uendelig mer imponerende enn Coolalers og andre som åpenbart har "fri tilgang" til både CPU'er og HK fra leverandører. Tror Sturla må slite/jobbe noe mer for å skaffe hardware'n sin... Stå på Stoolman! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvor mye koster den pc'n som står på digital impuls ? Er det mulig å kjøpe den uten ramen ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Stoolman: Kommer du til å prøve og klokke 1 og 1 kjerne for å se om noen av kjernene bremser opp de andre ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvor mye koster den pc'n som står på digital impuls ?Er det mulig å kjøpe den uten ramen ? 6594894[/snapback] Hvorfor drar du ikke innom butikken hvis du er interessert?! Nivce res. stoolman, gleder meg på 3D - jeg og Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kanskje fordi jeg bor i skien og ikke skal nære den kanten av landet før 4Oktoer g da har jeg ikke tid til det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå