AndersT2 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har formatert. Jeg la inn de programmene jeg normalt bruker for video avspilling. VLC Player og Windows Media Player. Jeg hadde bilde på begge avspillere, men når jeg oppdaterte WMP til versjon 10 så forsvant bildet på begge avspillere. Det er samme hva jeg setter til å spille, så kommer kun lyden og ikke noe bilde. Jeg prøvde å legge inn k-lite codec pakken, men det hjalp heller ikke noe. Jeg avinstallerte og reinstallerte VLC for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke. Noen som skjønner noe? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har formatert. Jeg la inn de programmene jeg normalt bruker for video avspilling. VLC Player og Windows Media Player. Jeg hadde bilde på begge avspillere, men når jeg oppdaterte WMP til versjon 10 så forsvant bildet på begge avspillere. Det er samme hva jeg setter til å spille, så kommer kun lyden og ikke noe bilde. Jeg prøvde å legge inn k-lite codec pakken, men det hjalp heller ikke noe. Jeg avinstallerte og reinstallerte VLC for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke. Noen som skjønner noe? 6562563[/snapback] Bumper den her jeg. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du har ikke tilfeldigvis oppdatert skjermkortdriverne også? Høres mer ut som et skjermkort-"problem". At du oppdaterer WMP skal ikke ha noe å si for VLC, da disse ikke har noen som helst forbindelse. VLC har alle codec'er innebygd og bruker ingenting fra WMP. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 fikk samme problemet her også i dag.... klarer å spille av videofiler fra f.eks metacafe.com.... men ingenting som ligger lokalt på min maskin... eneste jeg har gjort siden i går såvidt jeg vet er å instalere en adobe oppdatering.... og siden bildet var svart overalt tok jeg windows update... får prøve og legge inn nye skjermkortdrivere for å se om det hjelper.... Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 La inn nyeste catalyst drivere... fikk problemer når jeg restarta maskinen.... den hang seg i oppstarten... så på terdjeforsøket når jeg fant ut at jeg skulle komme meg i safe mode... så startet den fint opp.... nå funker i det minste avspilling av videofiler:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå