Liquid_Crystal Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 De STENGTE albatrosstråden min!!!1 *whine* Oh noes..... Ikke la deg lure. En tid tilbake kjente jeg noen som registrerte en bedrift som het majorstua kamelutleie, den holdt på i to år og sto som studentbedrift. Så gadd de ikke mer og la seg selv ned. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (Ja,du så riktig,lamaer) 6563008[/snapback] Eh? Dette er da ikke så uvanlig? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg hørte i dag at Dyreparken i Kristiansand har dromedarer som trives så godt at de formerer seg. Avkommet selger de. Fortrinnsvis til andre dyrehager, men det skader jo ikke å ringe. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg mener å ha lest om en kar som dreiv med dromedar/kamel oppdrett i Norge. Kjøttet var visst ikke til å kimse av. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hva gjorde lamaene, spyttet på ulven? 6563034[/snapback] Det gjorde de sikkert. Det var en av de som rømte der for en stund siden også. De fant den igjen da. 6563136[/snapback] Den saken hørte jeg om! Hvis ikke det var en annen lama.. Uannsett så er lama kjempeflinke sauepassere, og det er sånn at de kan være ganske skumle når de vil. Men jeg synes du skal lese litt om drommedarer før du får deg en. Jeg har masse lama-kosedyr, og det holder for meg De er ikke så dyre i drift. (Hvis du får deg en drommedar og siden gir den til sirkus kommer jeg og spytter på deg med lamaene mine *true true*). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå