Gå til innhold

MSN i wow? finnes det noe lignende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emh, du vil ha ingame msn? Da synes jeg whisper funker ganske bra. :p Ellers, kan du jo prøve og sette WoW i windowed mode (maximized), da kan du switche ut på skrivebordet på under ett sekund. Ganske snedig. Selv bruker jeg og sitte på Ventrilo sammen med vennene jeg spiller med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Alternativt laste ned skype, eller lage en channel sånn at alle kan snakke.

edit: Å, du skal prate med motsatt faksjon :p

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Hvis du leter etter en måte å prate med Horde-players inne i selve WOW på, så tror jeg du skal lete lenge. ;)

Blizzard har laget spillet slik at det ikke skal være mulig å kommunisere mellom Horde og Alliance på en enkel måte.

Rett og sett for å så splid og tvil, tror jeg. :)

Slik at PVP oppstår der det er mulig.

Lenke til kommentar
Ah, motsatt faksjon. Da funker nok ikke whisper nei. Du KAN jo google frem en Horde/alliance ordbok, og snakke med dem via /s, men da ville jeg vurdert hvor viktig det er og snakke med dem ingame. :wee:

6562526[/snapback]

Funker ikke, kun mindcontrol /me

Lenke til kommentar
Ah, motsatt faksjon. Da funker nok ikke whisper nei. Du KAN jo google frem en Horde/alliance ordbok, og snakke med dem via /s, men da ville jeg vurdert hvor viktig det er og snakke med dem ingame. :wee:

6562526[/snapback]

Funker ikke, kun mindcontrol /me

6562818[/snapback]

Ikke? Jeg har da sett snakka bobler over alliance folk før, bare med en ugjenkjennelig skrift.

Lenke til kommentar

msn er den måten jeg bruker nå, men hadde vert fett med en addon som du installerte, og du pratet messom ikke gjennom wow, men gjennom f.eks en irc kanal. bortsett fra at vinduet på en måte er i chatvinduet elns i wow.

Hvis noen skjønner hva jeg mener :p

Jeg kjører i windowed mode, men syntes det er plagsomt å må "ut av spillet" for å prate med noen på horde siden :p

Lenke til kommentar
msn er den måten jeg bruker nå, men hadde vert fett med en addon som du installerte, og du pratet messom ikke gjennom wow, men gjennom f.eks en irc kanal. bortsett fra at vinduet på en måte er i chatvinduet elns i wow.

Hvis noen skjønner hva jeg mener :p

Jeg kjører i windowed mode, men syntes det er plagsomt å må "ut av spillet" for å prate med noen på horde siden :p

6564454[/snapback]

Som sagt, siden jeg ikke vet om noen addon for dette, og det heller ikke er lagt opp for at Horde og Alliance skal prate med hverandre, blir vel stemme (Ventrilo, TeamSpeak, Skype) det beste alternativet. :)

Lenke til kommentar

jo'a, enig der...

Men er det lov i følge eulaen eller hva det nå heter, å lage en slik addon?

De som da har den innstallert logger automatisk inn på en slags chattekanal på nettet et sted, forskjellige kanaler osv...?

Lenke til kommentar
/s sendes ukryptert til maskina de, så med rett program kan du lese det de sier. Motsatt faction

6564757[/snapback]

Hvis du vet dette, vet du kanskje resten av regla også? :whistle:

6564923[/snapback]

Det kalles vel for juks, og er fult mulig.

Lenke til kommentar
/s sendes ukryptert til maskina de, så med rett program kan du lese det de sier. Motsatt faction

6564757[/snapback]

6564923[/snapback]

6564932[/snapback]

Bruk av 3.parts programvare er vel mot EULA

Lenke til kommentar

6564757[/snapback]

6564923[/snapback]

6564932[/snapback]

Bruk av 3.parts programvare er vel mot EULA

6564951[/snapback]

Ja, jo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...