Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Direct Connect (++), Ngt Cisco 677i router, active mode.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-21 13:36, skrev alibaba:

For å åpne alle porter til din interne IP i Cisco 677i skriver du: "set nat entry add 10.0.0.2"

Hvis din interne ip er 10.0.0.2...


Dette åpner alle porter, UDP og TCP. Dette er den eneste linjen du trenger i NAT. Husk å skriv write etterpå, å reboote er ikke nødvendig.


 

Hei!

Jeg har denne Cisco ruteren. Kan noen gi meg en trinn for trinn oppskrift på hvordan jeg åpner slik at jeg kan bruke DC i active mode?

Må man gjøre det via kundesidene hos NGT, eller er det via telnet.............?

Har vært inne på ruteren via NGT, men vet ikke hvordan jeg skriver inn disse NAT greiene!??

 

Vil dette også hjelpe på det å sende filer med MSN messenger?

 

Jeg har aktivert brannmuren i XP, må det gjøres noe med denne?

 

På forhånd takk!

 

Eirik

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 14:07, skrev stud3315:

Quote:


Den 2002-10-21 13:36, skrev alibaba:

For å åpne alle porter til din interne IP i Cisco 677i skriver du: "set nat entry add 10.0.0.2"

Hvis din interne ip er 10.0.0.2...


Dette åpner alle porter, UDP og TCP. Dette er den eneste linjen du trenger i NAT. Husk å skriv write etterpå, å reboote er ikke nødvendig.


 

Hei!

Jeg har denne Cisco ruteren. Kan noen gi meg en trinn for trinn oppskrift på hvordan jeg åpner slik at jeg kan bruke DC i active mode?

Må man gjøre det via kundesidene hos NGT, eller er det via telnet.............?

Har vært inne på ruteren via NGT, men vet ikke hvordan jeg skriver inn disse NAT greiene!??

 

Vil dette også hjelpe på det å sende filer med MSN messenger?

 

Jeg har aktivert brannmuren i XP, må det gjøres noe med denne?

 

På forhånd takk!

 

Eirik

 

 

 

Hei,

dersom du hadde giddet å lese alle postene i denne tråden så har du faktisk kunnet få svar på spørsmålet ditt ved å lese post nr.8 og post nr.9

Forresten så fikk den personen som startet tråden løst problemet sitt, det kan man også finne ut ved å lese gjennom alle postene i denne tråden :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: skol på 2002-10-21 14:36 ]

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det meste av dette som blir gjort her, og har opnet tcp, udp portene for 1412,411,412,455 og 80. Nå kan jeg få opp resultater når jeg søker i active mode. MEN jeg får jo hundre ganger flere resultater når jeg søker i passive mode!!. Jeg har Fw dem til rett maskin, jeg har rebootet Routeren, jeg har sjekker at portene er forwardet. jeg har krysset av slik at den skal raportere til min IP! alt er skal vere i orden, alikevel får jeg bare opp en 10-20 alt. når jeg søker på ting, men vist jeg skifter til passive får jeg kansje 1000. Hva er galt her??? noen som kan hjelpe?

 

-Nopoint-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...