Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Om grafikk:

 

Grafikken i Gothic 2 er ikkje betre enn grafikken i Morrowind, teknisk sett. Men grafikken i Gothic 2 er på ingen måte dårleg...og på mange måtar liker eg betre å sjå på han enn grafikken i Morrowind.

 

Eg har spelt dataspel sidan eg var liten, og i løpet av den tida som har gått sidan då, har standarden for kva som er god og dårleg grafikk forandra seg enormt. Men likevel er det enkelte spel som klarar å sjå vakre ut, sjølv mange år etter at dei var utdaterte. Monkey Island, til dømes. Du kan verkeleg sjå dei individuelle pikslane der, men likevel er det i mine auge eit vakkert spel. Det eg vil fram til, er at der er meir enn pikslar, polygon, og lyseffektar som tel for korleis eit spel ser ut. Artistisk kvalitet, og kva stemning grafikken, samman med musikken, formidlar, har minst like mykje å seie.

 

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grafikken i Gothic-spillene er ikke spesielt god hvis man teller alle pikslene i verdenen, kontra Oblivion - men jeg synes Gothic sin grafikk er mye mer atmosfærisk og levende. Akkurat dette slo både Gamespot og Gamespy fast i sine sniktitter av Gothic III. De sier at grafikken i Oblivion er langt bedre, men atmosfæren er mye bedre i Gothic-spillene. Verdenen føles mye mer levende og ekte ut.

6707685[/snapback]

Du har en ekstrem trang til å sammenligne Elder scrolls serien med Gothic serien. Skjønner ikke hvorfor, de er så veldig forskjellige

 

KayAU Bokmål, pirke pirke.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Om level scaling versus statiske nivå:

 

Eg har sagt dette før, men level scaling, i alle fall på den måten det er gjort i Oblivion, er i mine auge ei vederstyggeligheit. Konseptet med å gå opp i nivå for å bli sterk nok til å ta enkelte fiendar, er ikkje noko som er utdatert, det er ein av hjørnesteinane i heile grunnkonseptet til ein vestleg RPG. Du legg ut på ei reise, der karakteren din utviklar seg medan han opplever forskjellige ting. Ein viktig del av denne utviklinga er at han blir sterkare, og i Gothic er dette uhyre sentralt. Du startar som ein ingenting, ein svekling som knapt kan overleve i skogen, men gjennom trening, og gjennom ting som skjer med deg, blir du i stand til å overleve. Du lærer nye ferdigheiter. Du blir sterk. Og du blir veldig sterk. Er dette konsistent med korleis ting er i den verkelege verda? Til ein viss grad...trening og erfaring vil gjere oss betre rusta til å klare ting, sjølv om eit menneske nok ikkje opplever mange "level up". Men i ein RPG er du ikkje ein heilt vanleg mann...du er ein helt, ein som har eit potensiale utover det eit normalt menneske har. Du er på veg mot noko større. I tillegg er det heile meir komprimert. Medan det kanskje ville vere meir naturleg å bruke 15 år enn 15 timar å trene opp dei ferdigheitene du treng for å ha ein sjanse til å overvinne ein drage, er det ikkje gjennomførbart verken eller å lage eller å spele igjennom eit so langt spel.

 

Level scaling kan ved første augekast sjå ut som noko nytt, noko som bryt med konvensjonane, og som gjer statiske nivå avlegse. Men etter mi meining er det ikkje eit steg framover, det er ikkje ein gong eit steg framover i feil retning...men eit steg bakover. For både Gothic-spela, og Morrowind, representerte eit steg framover i høve til svært mange RPGar: I staden for at du bevegar deg lineært gjennom ei historie, der du gradvis møter sterkare og sterkare fiendar medan du sjølv òg blir gradvis sterkare, blir du kasta inn i ei stor, fri, samanhengande spelverd, der du kan gå kor du vil. Det var ikkje lenger slik at utfordringa til ei kvar tid var tilpassa etter kor langt du var komt i ei lineær fortelling. Du gjekk dit du ville, og gjekk du inn i eit farleg område, betydde det rèell fare. Du hadde ikkje lenger ein garanti for at det du møtte ville vere mogleg å takle...sjølv om du var god til å spele og villig til å prøve mange gongar. Dette gjorde tre viktige ting: Spelet vart meir spennande, spelverda vart meir truverdig, og kjensla av framgong vart heva.

 

Det er ei vanleg feil mellom folk som ikkje har spelt igjennom Gothic 2, å tru at statiske nivå automatisk vil resultere i time etter time med "grinding" a la WoW. Dette er fullstendig feil. Ja, du må bli sterkare før du kan ta ein shadowbeast. Nei, du må ikkje springe rundt i skogen i fire timar og drepe ulvar. Gothic 2 tilbyr deg mange ting du kan gjere i staden for, og for min eigen del har eg aldri opplevd at ein viss fiende har fungert som ei kunstig barriere der det einaste eg kan gjere er å springe rundt og samle XP. Ein annan ting som bidreg til at ein unngår grinding, er at utfallet av ein kamp i større grad enn mange andre spel avheng både av nivå og ferdigheiter. Du kan faktisk ta ut eit troll tidleg i spelet dersom du er god nok. Men det skjer neppe ved første gjennomspeling. ;)

 

Kay

Lenke til kommentar

Wohoo! Gothic 3 Info! :)

 

There will be around 550 different quests, of which 25 belong to the main story.

It won't be possible to do all quests in one game, because a large part is only available when a certain group favours you.

The hero will have 9 different attributes.

There are about 70 different talents/perks in seven different professions:

Fighting (17)

Hunting (10)

Magic (11)

Forging/Smithing (5)

Thief skills (11)

Alchemy (7)

Other talents (6)

 

The developers think it will be possible zto reach about level 30.

For every level you'll get the usual 10 learning points and every skill or talents costs 5 LP.

It'll take about 50 hours to finish the main story.

For the rest of the quests you'll need another 100 hours.

The player will spend about 60% of the time in the woods and fields of Myrtana.

The other 40% will be spend in the desert area of Varant and the snowy planes of Nordmarr, about 20% each.

There are around 1000 different items to be found in the entire world.

For the 250.000 dialogs 62 different voice-actors were used. That is about 18 hours of spoken dialog.

The zoom options of the camera range from first-person perspective to bird-eye view.

The following system requirements are mentioned in the article:

 

Minimum

2 GHZ

512MB Ram

128 MB Graphics card

 

Recommended

3GHZ

1024 MB Ram

Geforce 6800

 

Kilde: RPGDot.com

Endret av xm8
Lenke til kommentar
...For every level you'll get the usual 10 learning points and every skill or talents costs 5 LP.

 

WHat? Får vi ikke velge om vi vil bruke 1 poeng eller 5 poeng, slik som i G2?

 

Ellers hørtes det utrolig bra ut. MASSE dialog, mange, mange timer med gameplay, massevis av quests, og det beste av alt: Veldig lave systemkrav! :D

Lenke til kommentar

Du tror meg kanskje ikke, men jeg har faktisk ikke spilt Gothic 3 enda (!!). Derfor er jeg jo ikke sikker på om det er mulig, men slike spill kan stort sett alltid tweakes. Bare se på Dark Messiah demoen. Det er bare en demo, likevel har mange klart å skvise alt og enda mer ut av den. En skal ikke se bort fra at en innbitt Gothic-fan finner en måte å få fiksa det slik at man kan komme opp i høyere levels i løpet av spillets gang. :)

Lenke til kommentar

Oh steike! Jeg visste at vi ville få ørkenlandskap, men dette overgikk all forventning!! Se på nattbildet da, man kan sannelig se langt! Og byen så faktisk stor ut!

 

Helsike, og jeg som nesten hadde håpet på at dette vilel bli dårligere enn Gothic 2 (G2 ødela jo nesten hele mitt sosiale liv! :p ), men nå ser det dystert ut. G3 blir nok tidenes beste spill x10. :no:

Lenke til kommentar

elsker oblivion( hater levelscalinga da, men et par mods fikser det ) men dete ser ut til å overgå oblivion til de grader! dette skal skaffes! må sikkert oppgradere pcen da.... men ser ut til at det blir verdt det, for dette så helt sinnsykt ut :omg:

Lenke til kommentar

Du må dog ikke inbille deg at Gothic 3 sin grafikk er teknisk "bedre" enn Oblivon altså. Hvis du ser mer etter grafikk enn et umåtelig bra rollespill, bør du kanskje ikke satse så hardt på dette. Gothic 3 har gameplay milevis foran grafikk.

 

Likevel må det tilføyes at jeg elsker Gothic sin grafikk, selv om at den ikke er så uhyre avansert. Likevel, den er frodig, atmosfærisk og levende. Mye mer levende enn Oblivion sin, mener nå jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...