Blue--Sky Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Blir utrolig forvirret av "kart-funksjonen" (eller mangel på sådan). Går meg bort heletiden og sliter med å finne tilbake pga mangelende veier etc.. Finnes det noen tips for finne ut hvor man er på kartet (i L)? Er det noen bedre kartfunksjon? Husker i G2 kunne man kjøpe kart uten at det hjalp noe særlig.. I'm loosing it over here! 7084124[/snapback] Du kan kjøpe et kart som viser hvor du er for 1000 gull. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Av han som står bak disken i restauranten i montera Endret 16. oktober 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Blir utrolig forvirret av "kart-funksjonen" (eller mangel på sådan). Går meg bort heletiden og sliter med å finne tilbake pga mangelende veier etc.. Finnes det noen tips for finne ut hvor man er på kartet (i L)? Er det noen bedre kartfunksjon? Husker i G2 kunne man kjøpe kart uten at det hjalp noe særlig.. I'm loosing it over here! 7084124[/snapback] Du kan kjøpe et kart som viser hvor du er for 1000 gull. 7084230[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Blir utrolig forvirret av "kart-funksjonen" (eller mangel på sådan). Går meg bort heletiden og sliter med å finne tilbake pga mangelende veier etc.. Finnes det noen tips for finne ut hvor man er på kartet (i L)? Er det noen bedre kartfunksjon? Husker i G2 kunne man kjøpe kart uten at det hjalp noe særlig.. I'm loosing it over here! 7084124[/snapback] Du kan kjøpe et kart som viser hvor du er for 1000 gull. 7084230[/snapback] Hvor? 7084246[/snapback] La det til i mitt forrige inlegg Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvordan knapp er det man bruker for å ta "deathblow"? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hold inne høyre musknapp, og trykk på venstre når navnet til den uheldige personen kommer på skjermen. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Første gang i historien at man får spillet lovlig før piratene får tak i det. Må være rimelig rå kopibeskyttelse på spillet siden ingen har lagt ut enda. 7084145[/snapback] Det er ute, men er visstnok ett sant helvete å få det til å funke, om det i det hele tatt går. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 En ting jeg har lurt litt på.. Oblivion hadde jo en veldig god mod support og kompalitiet.. Har Gothic spillene det også? Har dette? Kommer det forskjellige mods etter hvert? Tenker først på forbedringer i UI og andre vindu og funskjoner, og så kanskje litt mer på spillet i seg selv (grafikk, gameplay, AI osv) 7084217[/snapback] Lurte jeg på også, synes å huske jeg har hørt de skal gi ut en editor av noe slag, så det skal være lett å lage mods. Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tror "flamesword" er en smule underpriset.lol. Velger å tro at orcen var for dum til å kjenne verdien. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 En ting jeg har lurt litt på.. Oblivion hadde jo en veldig god mod support og kompalitiet.. Har Gothic spillene det også? Har dette? Kommer det forskjellige mods etter hvert? Tenker først på forbedringer i UI og andre vindu og funskjoner, og så kanskje litt mer på spillet i seg selv (grafikk, gameplay, AI osv) 7084217[/snapback] Noen som har noe på denne? Hørte et lite rykte om et mod-kit eller noe et sted... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tror de skal gi ut et mod-kit etterhvert, ja. Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Emnefeltet i denne tråden handler om lanseringsdatoen, og nå som Gothic 3 er lansert, har tråden for lengst utspilt sin rolle. Vi ønsker dessuten ikke samletråder om et enkelt produkt her på forumet. Hvis dere har noe dere lurer på, eller vil diskutere vedrørende et produkt, så oppretter dere en tråd om det. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg