Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Setter piler seg fast i fiendene osv? :D

7065320[/snapback]

De blir borte hvis de har truffet, men kan bli liggende på bakken ved bom.

7066009[/snapback]

 

Hos meg sette ri alle fall pilene seg fast, hehe skjøy en ulv i rompa, men han klarte og rømme for jeg gikk tom for piler, så pia stakk ut av side flesket, så litt vondt ut :p

Lenke til kommentar

Må bare dele min gledesrus :D Det beste rpgspillet jeg har spilt :thumbup: Dette er hva jeg trodde og håpet Oblivion skulle bli :love:

 

Gothic 2 var såsomså da jeg prøvde det for første gang for 1 år siden ca. Likte dog ikke combatsystemet, men digger det i Gothic 3. Det eneste negative til nå må være 'nockback nockback nockback' og at det krever enormt mye.

Lenke til kommentar
Faen ass. ENdelig får jeg Gothic 3, så blir vi rana på jobben og 5 timer går med på avhør. :S

7066684[/snapback]

 

Haha, bummer! Fint du har prioritetene i orden iallefall ;)

 

EDIT:

Onkel Politi: "Hva hadde han på seg?"

asad: "Altså du, JEG FIKK GOTHIC 3 I DAG, ENOUGH!" *løpe*

Endret av araziel
Lenke til kommentar
Gothic 2 var såsomså da jeg prøvde det for første gang for 1 år siden ca. Likte dog ikke combatsystemet, men digger det i Gothic 3. Det eneste negative til nå må være 'nockback nockback nockback' og at det krever enormt mye.

7066659[/snapback]

Hehe. For meg er det helt motsatt. Jeg likte combat systemet (nærkamp altså, bue er forbedret i G3) bedre i G2 enn i G3. I G3 er det alt for enkelt å vinne over enkeltpersoner med sverd. Er bare å få inn et slag så har man vunnet hver gang virker det som. Knockback syns jeg er gjevt, man går ikke inn i nærkamp med f.eks. villsvin med mindre man absolutt må (les: er tom for piler og av en eller annen grunn ikke klarer å rømme fra villsvinet :p). Syns det er kjempemessig slik det er nå med litt vanskelige nærkamper mot dyr.

Lenke til kommentar
Faen ass. ENdelig får jeg Gothic 3, så blir vi rana på jobben og 5 timer går med på avhør. :S

7066684[/snapback]

 

Haha, bummer! Fint du har prioritetene i orden iallefall ;)

 

EDIT:

Onkel Politi: "Hva hadde han på seg?"

asad: "Altså du, JEG FIKK GOTHIC 3 I DAG, ENOUGH!" *løpe*

7066701[/snapback]

 

 

haha. nesten :p Neida...var så forbanna over all ventinga at jeg ikke tenkte på gothic. Ække trygt noen steder i disse dager. Rana 2 ganger på 1 uke.

 

:no:

 

MEN, har reinstallert xp og skal spille litt imorra. Det ser jeg virkelig fram til. :thumbup:

Endret av asad
Lenke til kommentar

Av de 5min jeg fikk spillt på Xp partisjonen min fant jeg ut noe som kan hjelpe deg.

 

Jeg har 1900xtx og har opplevd dette før: Prøver spill på 1024 og får dårlig fps, på gothic 3 hakket det faktisk på min pc, men så satt jeg det opp på 1280 - 1024 og da funket spillet som en drøm, og så fantastisk ut. Men så fikk jeg blåskjerm pga en driver crash på xp partisjonen jeg ikke klarer å fikse.

 

mulig dette hjelper deg litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...