Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Topork? Husk å spidde jævel'n til gulvet da! :!: *Trøkke sverdet gjennom brystkassa* Noen som har funnet Ortega, røversjefen? Har lett høyt og lavt uten og finne ham... Jeg prøver og ta by for by uten og sprette mellom byer og quests.

 

Har spillt i hele dag! *Glise fra øre til øre* Gothic 3 er stor-kos deluxe!

 

EDIT: fant svar i en annen tråd...

Endret av xm8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjempe-firfislene er veldig vanskelige. Å ta dem med et nærkamp-våpen er ikke snakk om. De lar deg ikke hugge en eneste gang. Jeg døde flere ganger da jeg skulle ta en, og måtte quick-loade tilbake.

Det fant jeg ut også.. så derfor har du Pil og Bue! :) Det funket fett! Du tar et par go'skyts mot dem... de stopper litt opp når de blir truffet.. Så løper du litt unna igjen (bruk sprint), så snur du deg, og skyter et par piler inn i den igjen.. Da går det, og du tar dem greit.. :)

 

Topork? Husk å spidde jævel'n til gulvet da!  :!:  *Trøkke sverdet gjennom brystkassa* Noen som har funnet Ortega, røversjefen? Har lett høyt og lavt uten og finne ham... Jeg prøver og ta by for by uten og sprette mellom byer og quests.

 

Har spillt i hele dag! *Glise fra øre til øre* Gothic 3 er stor-kos deluxe!

7065613[/snapback]

Ortega tror jeg er han banditten som befinner seg i ei hule.. Den er ikke så langt fra "start" .. Du går liksom litt rett frem og litt til venstre fra Ardea(?) ..det stor 2 vakter utenfor.. og inne venter det en hel haug..

 

Om natten lyses det veldig grønt fra hula, så det skulle ikke være så vanskelig å finne..

 

:)

Lenke til kommentar

Ja buen er ekstremt effektiv når det kommer til dyr og monstre. Bedre å bruke den først, så, når de kommer nærme nok, flenger du bare til han med flammesverdet for å ta den siste slumpen med HP.

 

Har forresten blitt "Game Hunter" nå, og det anbefaler jeg på det aller sterkeste at alle gjør. Du skader mye mer, og for å bli en game hunter, må du ikke ha X i styrke eller hunting. Du trenger bare pengene og 5lp.

Lenke til kommentar

Nå får jo ikke jeg spilt Gothic 3 før på mandag igjen... det blir gøy! :roll::realmad:

 

..kanskje jeg skal slutte å jobbe, og begynne med Gothic 3 på heltid..

 

 

EDIT: Hr. Jenssen .. du som har skrevet inn et lite innlegg på anmeldelsen til spillet, på dagbladet.no !?

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Jeje den offisielle forum siden til gothic 3 er nede og jeg har ikke funnet en løsning for å få bort copy sperren når jeg bruker Vista (noe så j.. dumt) . Det er mer startforce lignendet programm som gjør at jeg ikke fors startet spillet. Copy protection driver not installed - er det jeg får beskjed om, når jeg da prøver å instalere en fil som jeg blir henvist til for jeg error 577. Ja alle vet jo hva det er :roll: .

 

Men selv om Xp instalasjon er full av driver error nå så prøvdet jeg det der, fikk sett på spillet i ca 5 min før blåskjerm (lenger en jeg haddet forventet). Det så jo utrolig flott ut!. Men men - jeg krysser fingrene for at den vista buggen blir rettet fort. Om ikke blir det lenge til jeg for spillt det, for xp reinstalasjon helvete er jeg ferdig med.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeje den offisielle forum siden til gothic 3 er nede og jeg har ikke funnet en løsning for å få bort copy sperren når jeg bruker Vista (noe så j.. dumt) . Det er mer startforce lignendet programm som gjør at jeg ikke fors startet spillet. Copy protection driver not installed - er det jeg får beskjed om, når jeg da prøver å instalere en fil som jeg blir henvist til for jeg error 577. Ja alle vet jo hva det er :roll:  .

 

Men selv om Xp instalasjon er full av driver error nå så prøvdet jeg det der, fikk sett på spillet i ca 5 min før blåskjerm (lenger en jeg haddet forventet). Det så jo utrolig flott ut!. Men men - jeg krysser fingrene for at den vista buggen blir rettet fort. Om ikke blir det lenge til jeg for spillt det, for xp reinstalasjon helvete er jeg ferdig med.

7065909[/snapback]

 

Jeg vil påstå at det er ganske så logisk at spillet ikke er helt kompitabelt med en BETA av Vista. Det er LENGE igjen til Vista kommer, så ingen spillutviklere burde være pålagt å lage spill som er kompitable med BETA'en. Det krever bare mer tid og penger.

 

Angående pilene: De forsvinner kanskje etter hvert, om du går bort fra den døde fienden, men jeg ser da alltid at de står i, selv flere minutter etter at jeg har kverka fienden.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
er dette et stort spill, varer lenge liksom?

7066072[/snapback]

 

Hovedoppdraget skal visstnok vare i 50 timer. Gjør du alle sideoppdragene også, bør du regne med 100 timer med mer spilletid. Verdenen er også stor. Ikke like stor som Oblivion sin, men mye mer variert og spennende å utforske. Det finnes vel i underkant av 20 byer og "tettsteder" i spillet.

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at det er ganske så logisk at spillet ikke er helt kompitabelt med en BETA av Vista. Det er LENGE igjen til Vista kommer, så ingen spillutviklere burde være pålagt å lage spill som er kompitable med BETA'en. Det krever bare mer tid og penger.

 

Nå har det seg slik at alle andre spill funker som en drøm (som jeg har prøvd , ca 8 spill)+ det gjelder bare en j.. copy sperre. Det er rett å slett at spillet nekter å starte pga programmet tror jeg ikke har orginalen.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
er dette et stort spill, varer lenge liksom?

7066072[/snapback]

Vanskelig å si, men inntrykket mitt etter å ha vært i 4 byer så langt er at spillet kan ta _veldig_ lang tid hvis man ikke haster seg gjennom det. Kanskje 100 timer? Vanskelig å si, men jeg tror dette kommer til å være gøy veldig lenge :) Bare så synd at jeg må begynne å lese igjen på mandag. Blir hardt :no:

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at alle andre spill funker som en drøm (som jeg har prøvd segg ca 8 spill)+ det gjelder bare en j.. copy sperre. Det er rett å slett at spillet nekter å starte pga programmet tror jeg ikke har orginalen.

7066102[/snapback]

Fungerer StarForce beskyttede spill da? Lurer jo litt på hva som skjer med alle de eldre spillene som bruker en driver basert kopisperre når Vista kommer. Regner med man er SOL med mindre utvikleren/utgiveren kommer med en patch som gjør det kompatibelt med Vista.

Lenke til kommentar

Tror ikke Gothic 3 bruker starforce, men et lignendet program. Som tydligvis ikke funker på vista.

 

Eneste jeg trengte å gjøre på de andre spillene var å høyre klikke på exe fila å trykke run as admin. Men dette funker ikke nå.

 

edit

Alt av møkke spill + demoer har fungert uten problemer, men et spill jeg er fullstendig fanboy av å ventet på i laaaaaaaaaaang tid fungerer ikke.

 

Shitt happens, skal ikke whine mer på tråden, natta :cry:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
ok, ser nok ut til at eg kjøper dette spillet ja.  skal se om eg får kjøpt det uti neste uke en dag :)

 

Men er det mer krevende en Oblivion?

7066217[/snapback]

 

Ja. Jeg kjørte Oblivion flytende på maks, men må sette ned enkelte innstillinger på G3. Det er rett og slett vanvittig ressurskrevende. :roll:

7066266[/snapback]

 

 

Var det ironi? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...