Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er også godt fornøyd så langt. Har opplevd enkelte bugs, men de har så langt ikke vært av den alvorlige sorten. Hva ytelse angår er det helt klart mengden RAM som er flaskhalsen i mitt system (1GB), da spillet leser en god del fra harddisken et par minutter etter oppstart. Bortsett fra det vil jeg si at det flyter overraskende bra på min maskin (Opteron 165, 7900GT, 1GB RAM) med alt på maks.

Grafikken i Oblivion ser mer klar og grand og shiny ut.  Litt mere dynamisk også.  Gress som vaier, skyggespill fra trær, partikler etc.

7058236[/snapback]

Hm, gresset vaier da godt i vinden her. Skyggespill er det heller ikke noe å si på, og om jeg ikke husker feil så avgir også objekter og bygninger skygger. Dette er ikke tilfellet i Oblivion. Likevel synes jeg at Oblivion ligger et lite hakk foran grafikkmessig, men det er helt klart enkelte områder hvor Gothic 3 overgår Oblivion.

 

Men jeg koser meg altså med spillet, og det er bare å håpe på at det fortetter slik.

 

Forresten: Ja, villsvin er vanskelige å få has på, så derfor unngår jeg disse til jeg har fått litt mer experience på nakken. Ser ikke helt problemet med det.

Lenke til kommentar

Et par screens til:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Fin utsikt. Selvsagt hoppet jeg utenfor etter at bildet ble tatt.

 

14782.jpeg

 

"Gris? Kalte du meg gris?! Jeg er faktisk et vortesviiiin, ÆÆÆÆ!!" (Ja, det er min helt. Druider ftw).

 

gothic32006101301042839jm4.th.jpg

Endret av andir
Lenke til kommentar

Patchen kom i går, den. Det er derfor jeg ikke liker slike tråder, da de blir litt FOR generelle, så folk må bla gjennom flere sider med "spam" for å finne info. Jeg skal opprette en egen tråd om patchen ganske snart nå.

 

EDIT. Nå har forresten jeg også ENDELIG fått spillet, så nå stikker jeg en tur til Myrtanna. Regner med at jeg ikke er tilbake innen første soloppgang neste år.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Patchen kom i går, den. Det er derfor jeg ikke liker slike tråder, da de blir litt FOR generelle, så folk må bla gjennom flere sider med "spam" for å finne info. Jeg skal opprette en egen tråd om patchen ganske snart nå.

 

EDIT. Nå har forresten jeg også ENDELIG fått spillet, så nå stikker jeg en tur til Myrtanna. Regner med at jeg ikke er tilbake innen første soloppgang neste år.

7060160[/snapback]

Fått spillet jeg også nå, må bare hente pcen min nå så skal jeg spille til jeg dør :love:

Lenke til kommentar

Ok, er nesten litt flau for å spørre om det her :blush: . Men jeg har ikke funnet ut hvordan man velger hvilken typer piler man bruker. Noen snille mennesker som kan svare meg på det?

 

Argh! jeg må på jobb i dag, å jeg skal bort i helga, blir ikke noe mer gothic spilling før på mandag :cry: . Men jeg har fri hele neste uke! :D

Lenke til kommentar

Fikk nettop svar fra Gamezone og de sa at de aldri fikk in G3 CE igjenn :confused: pga. at det var meget begrenset opplag :cry:

 

Men en av dere fra Sapceworld: hva koster spillet hos dere? ser at det ikke er på intrnet-sia deres, er det mulig og kjøpe det via PM/E-post :innocent: og at dere sender?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på hva Gamezone driver med...

Som sagt tidligere så bestilte jeg Gothic 3 i går, og orderestatusen har stått oppført som "Bestilt" helt frem til nå.

 

Jeg har antatt at dem ikke har flere kopier igjen siden de ikke sendte den i går. Men så sjekket jeg bare for moroskyld for et par timer siden og nå har de faktisk sendt den.

 

Moro :) Håper den dumper i postkassa i morgen da, noe som burde gå siden jeg bor to timer fra Kristiansand.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...