Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Øøøøh, hæ? Jo, det er fullt mulig. Du kan gå rundt i tredjepersons perspektiv, og du kan slosse i tredjepersons perspektiv. Problemet er jo at du nesten ikke ser en dritt på grunn av at karakteren din dekker over fienden som står foran deg. Jeg tror det er R du trykker på for å se i tredjepersons perspektiv.

6625625[/snapback]

 

Jeg sa det ikke gikk ann og spille iden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øøøøh, hæ? Jo, det er fullt mulig. Du kan gå rundt i tredjepersons perspektiv, og du kan slosse i tredjepersons perspektiv. Problemet er jo at du nesten ikke ser en dritt på grunn av at karakteren din dekker over fienden som står foran deg. Jeg tror det er R du trykker på for å se i tredjepersons perspektiv.

6625625[/snapback]

 

Jeg sa det ikke gikk ann og spille iden.

6625635[/snapback]

 

Hva var det du mente med "går hvertfall ikke ann og spille i den" da?

Lenke til kommentar

Nei, den er ganske så dårlig. Jeg synes ikke FPV'en (fin forkortelse, det) i Gothic er så dårlig heller. Det går ikke an å slåsse når man ser slik, men det har da heller aldri vært meningen. Man skal jo bruke den for å kunne se bedre rundt seg, og det fungerer den ypperlig til. :)

 

Er enig i at 3. person er det beste, men jeg liker ikke når det blir fugleperspektiv. Da synes jeg alt blir for upersonlig, liksom. Det er best når man har vinklingen over hodet. :)

Lenke til kommentar
Sånn, da var Gothic 2 bestilt. Så får jeg spille det og glede meg til 3'eren! :green:

6659340[/snapback]

 

Du har noe å glede deg til, mtp. at du har bestilt Gothic II. :)

6660877[/snapback]

 

Hehe, ja, jeg gleder meg! :D

 

Bare den ekle nettbutikken kunne kjappe seg og sende det snart. :hrm:

 

Unnskyld, litt off-topic, men er det noen som har erfaringer med www.spelbutiken.com?

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Da har jeg spillt igjennom Gothic 2, 2 ganger.

 

Det som jeg la merke til er at du føler at du blir sterkere. De fleste rollespill er sånn at du blir sterkere, men monstrene blir mye sterkere, dermed føler du deg bare svakere. Noe som ikke var tilfelle i Gothic 2.

 

Jeg rydda unna hele Valey of mines 2 ganger, rydda unna alle npc som gikk ann å drepe i khorinis før jeg dro. Var 38 når jeg kom til Ildorath og endte på level 39. Dragen var griselett, det var nesten litt trist.

 

Jeg leste om hvor "tøff" Ice Dragon var. Jeg tror jeg var rundt 34-35 da jeg drepte han, det var alt for rett. Sto der med pil og bue å plafra han ned, uten å røre på meg.

 

Var gøy å finne ut hvor ting var da. Synd slutten var så lett. Selv om et av de siste romma var MEGET slitsomt å komme seg ut av.

Lenke til kommentar
Da har jeg spillt igjennom Gothic 2, 2 ganger.

 

Det som jeg la merke til er at du føler at du blir sterkere. De fleste rollespill er sånn at du blir sterkere, men monstrene blir mye sterkere, dermed føler du deg bare svakere. Noe som ikke var tilfelle i Gothic 2.

 

Jeg rydda unna hele Valey of mines 2 ganger, rydda unna alle npc som gikk ann å drepe i khorinis før jeg dro. Var 38 når jeg kom til Ildorath og endte på level 39. Dragen var griselett, det var nesten litt trist.

 

Jeg leste om hvor "tøff" Ice Dragon var. Jeg tror jeg var rundt 34-35 da jeg drepte han, det var alt for rett. Sto der med pil og bue å plafra han ned, uten å røre på meg.

 

Var gøy å finne ut hvor ting var da. Synd slutten var så lett. Selv om et av de siste romma var MEGET slitsomt å komme seg ut av.

6681649[/snapback]

 

Å gå rundt slottet og jakte på orcer ga litt av en hevnfølelse. :evil: Synd at fiendene i TES-spillene blir sterkere når man selv blir sterkere.

Lenke til kommentar
@Neppe:

 

Då anbefalar eg deg på det sterkaste å få tak i Night of the Raven. I tillegg til å legge til masse nytt innhald, aukar det vanskegrade ein del, og då særleg på dragane. :)

 

Kay

6684658[/snapback]

 

Finnes jo bare på tysk med engelsk text, neitakk. Ødlegger jo morroa

Lenke til kommentar
Finnes jo bare på tysk med engelsk text, neitakk. Ødlegger jo morroa

6686502[/snapback]

Det er forståeleg. Eller, det ville ha vore det, om det ikkje var fullstendig usant :p. NotR er definitivt tilgjengeleg på engelsk. Mellom anna følgjer det med Gothic 2 Gold Edition, som ikkje burde vere altfor vanskeleg å få tak i. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
@Neppe:

 

Då anbefalar eg deg på det sterkaste å få tak i Night of the Raven. I tillegg til å legge til masse nytt innhald, aukar det vanskegrade ein del, og då særleg på dragane. :)

 

Kay

6684658[/snapback]

 

Finnes jo bare på tysk med engelsk text, neitakk. Ødlegger jo morroa

6686502[/snapback]

 

Der tar du grundig feil. Night of the Raven finnes i 100% engelsk utgave.

Lenke til kommentar
@Neppe:

 

Då anbefalar eg deg på det sterkaste å få tak i Night of the Raven. I tillegg til å legge til masse nytt innhald, aukar det vanskegrade ein del, og då særleg på dragane. :)

 

Kay

6684658[/snapback]

 

Finnes jo bare på tysk med engelsk text, neitakk. Ødlegger jo morroa

6686502[/snapback]

 

Der tar du grundig feil. Night of the Raven finnes i 100% engelsk utgave.

6686775[/snapback]

 

Kun i Gothic 2 Gold-pakken, etter det jeg har hørt. Noen som vet om man må starte spillet på nytt hvis man installerer NotR?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...