frostbitten Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Møkk ass! min pakke er 0,8 kg ... vil det si vanilla? Hvor får jeg tak i CE i Oslo?? Anyone.. småkjapt! Jeg drar så fort jeg får et ok svar! 7052629[/snapback] Min CE var i alle fall oppgitt til to kg fra CDON.com. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tøykart er god bonus for å leve deg litt mer inn da Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Møkk ass! min pakke er 0,8 kg ... vil det si vanilla? Hvor får jeg tak i CE i Oslo?? Anyone.. småkjapt! Jeg drar så fort jeg får et ok svar! 7052629[/snapback] Min CE var i alle fall oppgitt til to kg fra CDON.com. 7052658[/snapback] hmm.. min er fra GameZone .. lurer på om jeg får CE allikevel!? *arg* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Møkk ass! min pakke er 0,8 kg ... vil det si vanilla? Hvor får jeg tak i CE i Oslo?? Anyone.. småkjapt! Jeg drar så fort jeg får et ok svar! 7052629[/snapback] Min CE var i alle fall oppgitt til to kg fra CDON.com. 7052658[/snapback] hmm.. min er fra GameZone .. lurer på om jeg får CE allikevel!? *arg* 7052664[/snapback] Det står at min fra Gamezone veier 0,8kg også. Prisgrunnlag: 1,2kg. Vi får se, da. Får jeg ikke den versjonen av spillet som jeg har spurt om... da blir det spetakkel. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Møkk ass! min pakke er 0,8 kg ... vil det si vanilla? Hvor får jeg tak i CE i Oslo?? Anyone.. småkjapt! Jeg drar så fort jeg får et ok svar! 7052629[/snapback] Min CE var i alle fall oppgitt til to kg fra CDON.com. 7052658[/snapback] hmm.. min er fra GameZone .. lurer på om jeg får CE allikevel!? *arg* 7052664[/snapback] Min pakke veier også 0.8kg -- fra gamezone. Håper for guds skyld det ikke er vanilla. Dessuten, så står min pakke stille på en postterminal i Kristiansand -- den har stått der fra onsdag til idag. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Tror nokk det, veier nokk neppe 2kg. 0.8 høres riktig ut. Endret 12. oktober 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Forresten tviler jeg STERKT på at den vanlige versjonen veier 0,8kg. De aller fleste spill har en vekt på rundt 100-250g, og jeg tviler på at de får puttet nesten et kilo med tullball inni et DVD-cover. Vi får se. frostbitten, jeg er nok ikke den største fanboy'en, men jeg kan stolt si at jeg er en av dem. Endret 12. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Forresten tviler jeg STERKT på at den vanlige versjonen veier 0,8kg. De aller fleste spill har en vekt på rundt 150-300g, og jeg tviler på at de får puttet nesten et kilo med tullball inni et DVD-cover. Vi får se. 7052696[/snapback] Kan være en stor og saftig manual. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Folkens, folkens: Jeg veiet nettopp min CE av Oblivion på en veldig følsom og 110% korrektvisende vekt. Det er en stor boks, med en manual, en 150-siders bok, en stor og tung mynt, to discer, og et kart. Hele greia veier totalt: under 500g. Faktisk så veiet den ganske så korrekt 400g. Det kan godt hende at Gothic 3 CE'en veier to kilo, men ikke faen om vanlig-versjonen veier oppimot ett kilo, når CE'en til Oblivion, som er stor og tung, veier 400g! Enten står det 0,8kg fordi det er misvisende, og at det egentlig skal stå 2kg, eller så veier CE'en faktisk så mye. Det er ingen ting å frykte, i mine øyne. 0,8kg-pakken er CE'en, uten tvil. Endret 12. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg synes julekvelden er hælvetes lang ... men, det er jammen ventetiden på Gothic 3 også! Var litt betryggende å høre alle svarene, allikevel... at de fleste har 0,8 kg også .. takker! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) OM du får med en orc i esken fortår jeg jo vekten litt bedre edit så du får ikke sporings nr fra cdon da?, de sender pakken som brev gjør dem ikke? Endret 12. oktober 2006 av simalarion Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) skal stikke innom EBgames idag, vedder på de har begyynt å selge GOthic 3, siden alle andre gjør det. Uuuuh. Gleder meg. Håper bugsa ikke er så omfattende som noen skal ha det til... Edit: de hakke begynnt å selge. Endret 12. oktober 2006 av asad Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) editså du får ikke sporings nr fra cdon da?, de sender pakken som brev gjør dem ikke? 7052741[/snapback] De sender kun pakker som brevpost ja. Man kan ærlig talt ikke forvente noe sporing når frakt-prisen er så snill som 30kr. Endret 12. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Forventer ingenting, jeg lurte på det for å bli sikker. Kan lett dumpe i postkassen min i dag den da Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Jeg mente ikke du. Jeg mente generelt. Burde vel heller putte "man" i stedet for "du" der. EDIT: Når ble pakken forresten sendt? Jeg bor på et relativt sentralt sted midt i landet, litt nord for Trondheim. Når jeg bestiller varer fra CDON.com, tar det ALLTID på den andre dagen etter at pakken ble sendt. Det er det som stort sett er vanlig når man bestiller fra CDON, med mindre man bor veldig langt "vekk". Da kan det vel lett ta en dag ekstra. Endret 12. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg bor i Meløy i Nordland, og pakker fra CDON finner jeg alltid i postkassen to virkedager etter bestilling. Min CE ble forøvrig sendt 9. okt.. Ikke dårlig Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja, da har jeg spilt spillet litt, og må si jeg er dypt skuffa. Spiller hakker noe grenseløst, selvom grafikken virker gammeldags (det å tenne en fakkel struper alt hos meg), kampsystemet er håpløst, og det er en FLORA av bugs i spillet. F.eks. så løp jeg litt rundt for å bli kjent med omgivelsene; plutselig charge en boar meg, og den bare hogg løs på meg til jeg døde; fikk ikke inn et eneste slag da boaren aldri stoppa. OK tenkte jeg, får reise meg opp og løpe av gårde, MEN NEIDA! Boar'en dreper meg HVER gang jeg reiser meg opp, og i og med at jeg ikke har savet så tidlig i spillet, måtte jeg begynne på nytt. Dette er rett og slett for dårlig. I skrivende stund gir jeg spillet 2/10 for god musikk. Resten suger rett og slett.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det var da svært Gi det litt tid, blir nok bedre etter hvert Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg bor midt i Oslo, men når jeg bestiller pakker ligger de på omlastningskontoret 1 ekstra døgn uansett, men dette ble jo sent som brev ). Omlastningskontorer <- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 I skrivende stund gir jeg spillet 2/10 for god musikk. Resten suger rett og slett.. 7053098[/snapback] Du gir det 2/10 fordi du fikk en svært uheldig/dårlig start? Lol Wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg