Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Late KayAU, som over hodet ikke gidder å linke! ^^

6612420[/snapback]

Hehe, sorry, litt latskap frå mi side, det ja. :)

 

Forøvrig har jeg et sterkt kort i ermet: Jeg har enda ikke prøvd meg på NotR, selv om at jeg har det liggende her. Jeg har veldig lyst, og siden det er omtrent helt dødt med gode spilltitler for tiden (har spilt meg lei av nesten alt jeg har, og sommervarmen hjelper ikke mer på), så det er veldig fristende, men jeg skal prøve å la være. Jeg skal klare å holde meg til like før G3 kommer, så skal jeg spille gjennom NotR uka før jeg får tak i G3.

Heldiggrisen, du har å sjå fram til då. NotR er skikkeleg bra. Merk at det kan ta ein del tid å spele igjennom, so du vil kanskje trenge litt meir enn ei veke. Det kjem vel litt an på kor mykje fritid du har, og kor grundig du er. Sjølv spelte eg sakte for å få med meg mest mogleg. :)

 

BTW. Hva mener du med "noen få måneder igjen"? Det er jo knapt èn måned igjen! :D

Skulle det ikkje komme 13. oktober då? Det blir i sofall litt over to månadar. Håpar verkeleg det ikkje blir fleire forsinkelsar (men heller det enn hastverksarbeid ;)).

 

Kay

Lenke til kommentar
De fleste spillsider har bare satt "september 2006" som utgivelsedato, hvor har du 13. Oktober fra?

6612695[/snapback]

Frå lenka i første post. Sidan eg har blitt anklaga for å vere lat nyleg, får eg vel gjenta ho her: ;)

 

http://www.worldofgothic.com/#157

 

 

@Hr. Jenssen:

 

Ja, det eine veg vel litt opp for det andre. Likevel, trur eg ville ha satt av eit par veker. G2 med NotR er temmeleg stort :). I verste fall får du nokon dagar med smertefull venting dersom du fullfører NotR før G3 er ute...men det er vel betre det enn å ha G3 liggande på skrivebordet, og ikkje vere ferdig med NotR enno?

 

Kay

Lenke til kommentar
Du får nok ikke kjøpt NotR alene, men du får kjøpt Gold-pakken. Denne finner du ikke i Norge, med mindre du er heldig og snubler over en butikk som har spesial-importert spillet fra USA/Tyskland/whatever. :)

6616604[/snapback]

 

Svarte, det er noe drit. Jaja, får vel lete litt rundt på nettet da, og se hva jeg finner :)

Lenke til kommentar

Det var jo det som er poenget mitt. Du utdypte ikke HVORFOR 1st person "suger" sånn i Gothic, jeg nevnte det med at det ikke går an å angripe som en begrunnelse. :)

 

EDIT: Wohoo! Noen flotte nyhe in-game videoer har blitt lagt ut på Gamespot! (linky)!

De viser at spillet enda trenger masse polish, men at det kommer til å bli knall. :thumbup:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Så langt ser det ikke ut til det. Jeg har sett flere in-game videoer hvor 1st person blir benyttet, og det er nok akkurat likt 2'ern. Jeg synes dog ikke dette er noe problem. Jeg liker å spille i førstepersons perspektiv når jeg ikke kjemper mot fiender. Jeg liker det å gå helt oppi ansiktet til folk når jeg prater med dem, og synes ikke 1st person suger i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar

Det er ikkje snakk om at førstepersons-modusen i Gothic er dårleg, slik eg ser det. Gothic-spela er designa for å spelast i tredjeperson, førstepersons-modusen er meir som ein ekstra-funksjon, som du kan bruke for å sjå deg omkring. At Oblivion er betre i første-person er knapt nokon sensasjon, sidan det er designa for å bli spelt med det perspektivet.

 

Kay

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...