Blue--Sky Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 sukk som flere andre får ikke jeg heller CE, de trodde de hadde fått in nok og sendte ut som om morgen dagen ikke kom, plutselig gikk de tomt og de hadde ikke gått etter bestillings dato da de trodde de hadde nok..... jeg bestillte for to måneder siden ja ja...... 7047974[/snapback] Bestillte for en god stund siden jeg og.... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Dere som kjører spillet på full guffe: Hvilken hardware har dere? Jeg har E6600, 7900GT, og kan ikke kjøre spillet tilfredsstillende på "high" 1280x1024. Merksnodig Lenke til kommentar
MurphY- Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er det lov å sende en annen vare en den man har bestillt uten å opplyse om det i det hele? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 tja om det er lov eller ikke vet jeg ikke, men jeg aksepterer komensasjonen, de selger en god del spill med tap på grunn av dette. de bør håpe at slike feil ikke skjer med min CE av neverwinter nights 2 chaotic da, da vil hoder rulle! hehe litt of topic: noen som vet hvilke bonus ting Warhammer the mark of chaos CE vil ha? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er det lov å sende en annen vare en den man har bestillt uten å opplyse om det i det hele? 7048039[/snapback] Det er ikke akkurat straffbart, men du kan jo klage til butikken, og kreve at de enten sender den rette versjonen av spillet, eller full erstatning. Selvsagt, om det er slik at de ikke har spillet inne, må du jo belage deg på å vente om du vil ha spillet byttet, og ikke erstattet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg går snart ut og venter ved postkassen til spillet kommer. Forresten; hvordan ser jeg sporingsnummer fra Gamezone? Jeg har ikke fått noe mail om at det er sendt, men det står "Sendt" på ordreinformasjonen i min profil. 7047939[/snapback] Du får ikke noe sporingsnummer hvis det er sendt som brevpost... 7047943[/snapback] Sendt som servicepakke. Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hmm...ikke godt å si hva de driver med da... Nå har jeg også fått en ny sendingbekreftelse fra Gamezone, denne gangen om en brevpost pakke (den første var servicepakke med sporingsnummer). Får vel ringe de i morra hehe. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) omg.. Tror gamezone vaser i mengder her nå Sendte en mail til de og spurte om sporingsnummeret var rett, og om de hadde sendt spillet. Fikk mail tilbake nå.. ny mail om at det var pakket og klar til sending, denne gangen som brevpost! Kanskje de har gitt meg vanlig edition også.. Vas på dem! edit: Hmm...ikke godt å si hva de driver med da... Nå har jeg også fått en ny sendingbekreftelse fra Gamezone, denne gangen om en brevpost pakke (den første var servicepakke med sporingsnummer). Får vel ringe de i morra hehe. 7048177[/snapback] Akkurat det samme som meg da.. Tar turen innom og skjenner litt på de imorgen jeg, hvis jeg ikke får spillet Endret 11. oktober 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
JozoSalt Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Dere som kjører spillet på full guffe: Hvilken hardware har dere? Jeg har E6600, 7900GT, og kan ikke kjøre spillet tilfredsstillende på "high" 1280x1024. Merksnodig 7048026[/snapback] Jeg sliter også med å kjøre dette på "high" på 1280*1024. Har en x2 4400+, a8n32, 2gig ocz platinum, 2x 7800gt i sli. En annen ting er at jeg føler jeg sitter en fotball, altså når jeg beveger meg i landskapet så springer jeg i denne fotballen som et marsvin. Funket bedre med overglow effekt på, da forsvant denne fotballen Endret 11. oktober 2006 av JozoSalt Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Får håpe Gamezone gjør jobben sin. Får jeg ikke spillet på, eller før fredag, så klikker jeg vinkler. Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Herregudforendag! Her kommer ikke spillet når det skal, og på toppen av det så får jeg kansje ikke CE! Tror jeg og Uriziel skal ta en tur til Gamezone i morra ... Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 har heller ikke fått bekreftelse via mail, står som sendt i går, CE edition, hmm, håper det kommer... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Huff, blir litt skuffa om eg ikkje får CE, eg er trass alt den største Gothic-fanatikaren i Europa. Eg bestilte 28. august, so eg veit ikkje om eg tør å håpe. Hadde eg vore klar over at det skulle bli leveringsproblem, ville eg bestilt tidlegare. Novel, det blir spennande å sjå om det lev opp til forventningane, har sett litt blanda tilbakemeldingar. Den som var posta her om at det var sinnsjukt vanskeleg, plagar meg ikkje altfor mykje. Eg kan gjerne ta det ein del hakk over G2 og NotR. Det som plagar meg meir, er det eg les om at klatring har blitt teke vekk. DET var eit teit valg. Eg trur han eine på den "whine"-tråden på Jowood-foruma skildra det som å løyse problemet med kløande utslett på ei arm ved å kutte ho av, og eg er til dels einig i det. Eg tippar dette vil føre til mykje syting, som level scaling gjorde når Oblivion kom. La det vere sagt at level scaling ville vore eit MYKJE større minus, men mangel på klatring er ille nok. På pluss-sida: 1. Det var vel sagt at det skulle komme ein patch på utgivelsesdatoen, dvs. i morgon. So det kan hende at ein del av dei klagene som har komt vil vere utdaterte innan eg får spelet. 2. Skjermskota PantZman posta ser heilt råe ut . Kay Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 er jo teknisk sett ikke gamezone sin feil da, da jeg ringte fikk jeg opplyst at de hadde fått beskjed i fra vivendi om hvilket antall de skulle få inn, de lot bestillingene rase inn til dette var fylt. men det viste seg at vivendi hadde gitt dem langt færre en det de orginalt hadde sagt. jeg aksepterer vel ting kanskje litt fort da men hehe. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 10.10.06 - 20.21 - Innlevert postterminal 11.10.06 - 11.12 - Registrert omlastingterminal 11.10.06 - 15.13 - Ankommet postkontor 11.10.06 - 16.54 - Utlevert Da ble det Gothic 3 CE på meg også i dag. O lykke. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 For de som bor i Bergen er det kanskje ok å vite at Spaceworld på Sartor har fått spillet i dag, både vanilla og CE. Jeg betalte 499 for CE, og vanilla kostet 399 tror jeg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Herregudforendag! Her kommer ikke spillet når det skal, og på toppen av det så får jeg kansje ikke CE! Tror jeg og Uriziel skal ta en tur til Gamezone i morra ... 7048317[/snapback] Hva legger du egentlig i "Her kommer ikke spillet når det skal..."? Utgivelsesdatoen er på fredag, så du har enda to dager på deg til å få spillet, så du har ingen ting å klage over. KayAU: Nå blander du. Spillets utgivelsesdato er på ferdag, så patchen kommer ikke før i overmorgen, om den skal komme på utgivelsesdatoen. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 er det noen fra oslo som har fått spillet eller? , ringte til gamezone og de sa spillet var sendt i dag, enda det sto på siden at det var sendt i går, er vel lite sansynlig at det er på postkontoret og venter på meg nå? 7047904[/snapback] Jupp jeg fant en tøff lapp i postkassen i dag om at et stort brev var kommet (jeg fikk sendingsmail fra gamezone i går kveld). Måtte kutte en eksamen litt kort for å nå postkontoret på veien hjem, men men Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 har sjekket min andre e-post adresse, og fått mail der. har fått to stykker, en der det står at spillet er sendt som pakke med sporingsnummer (finner ikke data om den på posten...) og en sendt som brevpost. Så kan virke som jeg heller ikke får CE edition. Bestilte for en stund siden, så det er jo litt irriterende Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Har du sett, der var pakkesporingen komt! EDIT: Sånn cirka hvor mye skal CE veie? Endret 11. oktober 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg