Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gothic III release-dato endelig fastslått?

Anbefalte innlegg

Sendt i dag hva i ...  jeg skal fly rett i butikkene etter jobb i dag for å se om det er mulig å oppdrive noe  ;)

7039326[/snapback]

Vi har fått inn Gothic 3 i butikken nå, men etter å ha lest litt rundt på nettet er jeg veldig usikker på om jeg skal ta det med meg hjem i dag. Skal visstnok væe mye bugs i spillet, selv etter at de trakk tilbake gold'en. Kommer uansett til å gjemme en CE pakke bak på lageret, så jeg kan kjøpe den når jeg vet spillet funker bra ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Punisher:

Gratulerar med jobben! :) Å kjøpe meg Gothic-PC var noko av det første eg òg gjorde etter at eg fekk meg jobb. Men om du har viljestyrke nok til å la spelet ligge til neste lønning blir eg skikkeleg imponert.

Mitt er òg sendt frå Gamezone i dag! Det blir nok ikkje speling før søndag kveld, men eg ser fram til i det minste å halde eska. :D

Kay

Lenke til kommentar
Håper virkelig det ikke er for mange forstyrrende bugs, de har vel fiksa de aller verste etter recallen :hmm:

7039816[/snapback]

Etter å ha skummet rundt på div forum, ser det ut som om det fortsatt er en god del bugs igjen, men venter fortsatt på å få det bekrefta.

Lenke til kommentar

Buhuuuuu. Jeg bestilte fra Gamezone i går, men har ikke fått noen mail om at de har sendt den i dag. :cry:

EDIT: Åh, gud... nå ble jeg glad... Dere kan umulig forestille dere hvor mye nervene mine roet seg ned nå.... Jeg begynte å lese litt rundt her, for så å oppdage at mange hadde fått sin kopi sendt... Jeg trodde at folk her hadde fått mail om at spillet har blitt sendt, så jeg sjekket min mail... Ingen mail.... Jeg gikk inn på Gamezone, og der sto det "sendt".... Nå går jeg og legger meg, så sover jeg noen dager.... Herre Jemini....

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Buhuuuuu. Jeg bestilte fra Gamezone i går, men har ikke fått noen mail om at de har sendt den i dag. :cry:

EDIT: Åh, gud... nå ble jeg glad... Dere kan umulig forestille dere hvor mye nervene mine roet seg ned nå.... Jeg begynte å lese litt rundt her, for så å oppdage at mange hadde fått sin kopi sendt... Jeg trodde at folk her hadde fått mail om at spillet har blitt sendt, så jeg sjekket min mail... Ingen mail.... Jeg gikk inn på Gamezone, og der sto det "sendt".... Nå går jeg og legger meg, så sover jeg noen dager.... Herre Jemini....

7039980[/snapback]

Haha... Tøft å være deg. Nå kan du i alle fall sove med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Var rundt i hele byen - space - eb - narvesen - spider (som er lagt ned) - og div platesjapper. Ingen som haddet fått det inn  :ermm:

Ja ja det er på vei, kommer til å spille det langt inn i juleferien, og jeg skal bruke goooooood tid  :)

7040966[/snapback]

Moahahaha, jeg har allerede lest igjennom boka med masse fine bilder og forklaringer, har sett litt av DvD'en og prøvd ut halssmykket. Eneste jeg har igjen å gjøre er å spille selve spillet og høre på musikken. Legger ved et bilde av hele pakka åpnet opp jeg :D

post-75416-1160496719_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Moahahaha, jeg har allerede lest igjennom boka med masse fine bilder og forklaringer, har sett litt av DvD'en og prøvd ut halssmykket. Eneste jeg har igjen å gjøre er å spille selve spillet og høre på musikken. Legger ved et bilde av hele pakka åpnet opp jeg :D

7041210[/snapback]

Nesten litt ondskapsfullt det der :p Tenk på de stakkarene som spillet enda ikke har blitt postet til en gang (som f.eks. meg). Du får si ifra om spillet er så buggy som man skal ha det til da :)

Edit: w00t! Fikk akkurat en mail fra gamezone om at en pakke er sendt. Står ikke noe om hva de har send, men regner med det er G3, med mindre jeg får Dark Messiah eller NWN 2 veldig tidlig :w00t:

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som en unge til Gothic 3 også, men jeg er nervøs for at jeg kommer til å bli skuffet.. Mange bugs ved release tyder på at spillet er litt "rushet", noe som kan føre til at man sitter igjen med følelsen av at om de bare hadde tatt seg litt bedre tid, kunne spillet blitt mye bedre.

Sammenliknet med TES-serien, må jeg si at de to seriene har sine styrker og svakheter. TES-serien (har spilt morrorwind, men mest erfaring med Oblivion) er utrolig åpent osv, men er enig at historien er litt for overflatisk, og at man raskt blir lei av gameplayet. Feks at disse helvetesportalene åpner seg overalt! Hvis man er en pliktoppfyller føler man en trang til å gå inn i hver enkelt og stenge dem, noe som er spennende først, men så blir det repettetivt. Samme med hulene og gruvene, mye av det samme hele tiden.

Når det gjelder karakterene i Gothic vs TES, så må jeg si meg enig i at de er mer interessante i Gothic. I Oblivion var det synd at det var liten variasjon i stemmene og dialogene, og jeg likte det med at i Gothic er det ikke alltid så innlysende hvem som er god, og hvem som er ond.

Oblivion er et kjempe-spill, men for andre en die-hard-fans tror jeg det alt for lett blir kjedelig, og jeg håper ikke det samme skjer med Gothic 3!

Jeg har forresten et spørsmål ang Gothic 3. Er det slik at det er ting du kan gjøre foruten å gjøre quests? Kan du.. hmm.. la meg tenke, kan du feks gå inn på et vertshus og bare slappe av og snakke med folk? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...