Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett litt på den videoen nå, og noe jeg blir veldig imponert over, er at man nå virkelig føler at man blir slått, og at man slår tilbake. I Gothic 2 var det temmelig stivt. Man sto der bare og fektet frem og tilbake. Nå, når man får et økseslag i midjen, så kan man faktisk lett ende opp liggende på bakken! Også kjempekoselig å se at de bruker ragdoll-fysikk på døde folk, selv om at det absolutt ikke er nødvendig i et slikt spill. :)

 

EDIT: Jeg vil forøvrig avkrefte eventuelle "rykter" om at dette klippet kan spoile. Det gjør ikke det. Gjorde i allefall ikke det for mitt vedkommede. Klippet viser bare litt på det grafiske, hvordan kampsystemet kommer til å fungere, at bueskytingen endelig er slik den skal være, osv. Han hopper over introvideoen og samtaletekster, så det er minimalt som kan ødelegge. Anbefaler egentlig alle som ser frem til spillet (og de som ikke ser frem til det), å se klippet. Satan, som dette spillet blir bra!

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Falt for fristelsen og såg på videoen, og fekk voldsomme abstinensar...heldigvis berre nokre få dagar att no. Særleg når han sprang ut av porten til landsbyen og havna ute i ope landsskap kjente eg eit overveldande behov for å utforske. Det ser ut som om ein kan sjå langt, og at konturane av fjell og andre landemerker blir verande synleg sjølv om ein er veldig langt unna. Det vil eg seie er eit stort pluss. Ellers såg alt veldig ut som Gothic, berre større og penare. Gledar meg. :)

 

Sannsynlegvis får eg ikkje anledning til å spele det før søndag. Det gjekk fint å vente frå den opprinnelege utgivelsesdatoen (12. februar, bursdagen min) og fram til no, men no kjenner eg at den siste veka kjem til å bli tøff...har nettopp fullført Icewind Dale 2 òg, so eg har ikkje noko å slå i hjel tida med. Det blir ikkje nok tid til å byrje på eit nytt rollespel. Får vel berre bite tennene saman og halde ut...

 

Eg anbefalar alle som har Gothic-abstinensar å IKKJE SJÅ VIDEOEN, då han berre vil gjere ting verre...;)

 

Kay

Lenke til kommentar
Jeg har sett litt på den videoen nå, og noe jeg blir veldig imponert over, er at man nå virkelig føler at man blir slått, og at man slår tilbake. I Gothic 2 var det temmelig stivt. Man sto der bare og fektet frem og tilbake. Nå, når man får et økseslag i midjen, så kan man faktisk lett ende opp liggende på bakken! Også kjempekoselig å se at de bruker ragdoll-fysikk på døde folk, selv om at det absolutt ikke er nødvendig i et slikt spill. :)

 

EDIT: Jeg vil forøvrig avkrefte eventuelle "rykter" om at dette klippet kan spoile. Det gjør ikke det. Gjorde i allefall ikke det for mitt vedkommede. Klippet viser bare litt på det grafiske, hvordan kampsystemet kommer til å fungere, at bueskytingen endelig er slik den skal være, osv. Han hopper over introvideoen og samtaletekster, så det er minimalt som kan ødelegge. Anbefaler egentlig alle som ser frem til spillet (og de som ikke ser frem til det), å se klippet. Satan, som dette spillet blir bra!

7026280[/snapback]

 

 

Bestemte meg for å se den, for å så finne ut at siden er nede :(

Lenke til kommentar

Fikk spillet idag :!: Enda ikke testet det men blir å teste det etter jeg har spist.

Så klart er det fordi jeg anmelder spill, kan sikkert skrive om spillet om en stund :thumbup:

 

Edit: Har nå spilt spillet i ca. 10 minutter, og det er virkelig vakkert.

Starter med en flott introsekvens, som ser flott ut. Og du starter mitt oppi en kamp mot et par orcer. Dette ser bra ut, og kampsystemet virker bra. Selvfølgelig kan jeg ikke si så veldig mye mer siden jeg nettopp begynte å spille. Men dette lover uansett godt, dette blir veldig bra :thumbup:

post-26785-1160407256_thumb.jpg

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Fikk spillet idag :!:  Enda ikke testet det men blir å teste det etter jeg har spist.

Så klart er det fordi jeg anmelder spill, kan sikkert skrive om spillet om en stund :thumbup:

7033394[/snapback]

 

høres bra ut, skal følge med på denne tråden. Har bestilt det, så håper det kommer i slutten av uken

Lenke til kommentar
Fikk spillet idag :!:  Enda ikke testet det men blir å teste det etter jeg har spist.

Så klart er det fordi jeg anmelder spill, kan sikkert skrive om spillet om en stund :thumbup:

7033394[/snapback]

 

I hate yooooouuuuuuu.... :ph34r:

 

EDIT: Nå har jeg endelig fått litt cash på kontoen, så da er G3 CE bestilt. Synes Gamezone har mildt sagt latterlige fraktkostnader. Å sende spillet med brevpost koster 150kr ekstra, noe som bare er tragisk mye. Å sende den med servicepakke koster 90kr ekstra, men da regner jeg med at det tar flere dager før jeg får pakken. Jeg tror fanken meg at jeg bestiller hos CDON.com, hvor frakten koster 30kr samme faen. Selv om at spillet er mye dyrere der, får jeg faktisk spillet til 10kr mindre enn hos Gamezone. Jeg får bare sende mail til CDON og uttrykke at de M.Å. sende spillet to dager før release, slik at jeg har det på dagen.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Fikk spillet idag :!:  Enda ikke testet det men blir å teste det etter jeg har spist.

Så klart er det fordi jeg anmelder spill, kan sikkert skrive om spillet om en stund :thumbup:

 

Edit: Har nå spilt spillet i ca. 10 minutter, og det er virkelig vakkert.

Starter med en flott introsekvens, som ser flott ut. Og du starter mitt oppi en kamp mot et par orcer. Dette ser bra ut, og kampsystemet virker bra. Selvfølgelig kan jeg ikke si så veldig mye mer siden jeg nettopp begynte å spille. Men dette lover uansett godt, dette blir veldig bra :thumbup:

7033394[/snapback]

 

 

SATAN! Jeg trodde jeg var heldig med å få det på torsdag, men du din jævel, FAEN!

Endret av Pibeba
Lenke til kommentar

Nå har jeg venta LENGE på dette spillet så det blir tøft når det kommer :w00t:

 

Må si meg enig i at Gamezone har latterlige fraktpriser, de skulle hatt et spark i ræva og lært litt av CDON der.

Men jeg gleder meg sinnsykt til spillet kommer :love:

 

master_al: hvor bor du? :whistle:

 

asad: klart det, jeg SKAL ha det spillet på dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...