maanemann Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Du er vel en av de som elsker Ghost Recon 3, kun fordi de endret og dermed ødela alt det som var så deilig med 1'ern Faktisk Likte jeg GR1 med expansions veldig. 3'ern synes jeg skuffet iforhold til all hypen og de heftige vid'ene vi så før release. Jeg stoppet vel opp halveis i scenario. Hva er det de ødela? Du bør ta hintet. Du likte tydeligvis ikke de tidligere Gothic spillene, så hvorfor sitte å håpe på at G3 vil bli mer for deg? Som jeg har sagt i tidligere poster... Gode singleplayer cRPG'er vokser ikke på trær. Det er lenge å vente 6 år på neste Bethesda installment (særlig med tanke på at Fallout ikke er min kopp te). Defor hadde det vært fint om (den eneste?) konkurenten hadde greid å gjøre det riktig, slik at det ble noe mer å spille. Det er oppfølgeren til 2'ern, og da skal 3'ern bringe videre og forbedre det som var i forgjengeren!6971599[/snapback] Du skriver forbedre, jeg håper på at de forbedrer det som var frustrerende i 2'ern. Da kan det faktisk bli et spillbart spill. Dessuten er det ingen hemmelighet at G ikke solgte i USA. Det har de nok forsøkt å fikse ved å amerikanisere det (ikke bare forenkle). Det er jo ting jeg applauderer, og som kan appellere til sånne som meg. Endret 30. september 2006 av maanemann Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kvifor skal alle oppgåver du blir gitt vere rimelege?Det forklarte jeg i forrige post. Er jo ikke kult å gyve løs på questene i questloggen for å oppdage gang på gang at du er altfor svak. Det kjem vel litt an på kor lett du har for å gi opp. Som sagt vart eg aldri gitt nokon oppgåver som var klin umoglege. Ein del vanskelege, men ingen umoglege. Det er smeden Harad som gir deg oppgåva, og han har si eiga oppfatning om kva som er rimeleg. Som du vet er det ikke slik. Man får questene uansett hvilket level man har, eller hvordan talentene er kjøpt. Bruker man alle talentene på lockpicking er man virkelig kjørt btw. Jau, Harad har si meining om kva som er rimeleg: Dersom du skal få godkjenninga hans, må du bevise at du dug ved å hoste opp eit orkevåpen. Om du er sterk nok til å ta quest-en er knekkande likegyldig for han. Han bryr seg ikkje med å analysere ferdigheitene dine, for so å velge anten ein bloodfly, ein ulv eller ein shadowbeast som mål, avhengig av kva nivå du er på. Han vil sjå at du klarar å ta ein ork. Viss ikkje du klarar det, lev du ikkje opp til standarden hans. Oppgåva er heller ikkje umogleg, der er fleire måtar å komme rundt ho på. Ja, levelgrinde. 1. Direkte konfrontasjon, svært vanskeleg kamp, må truleg bruke lang tid, men det kan gå. 2. Ta med deg Bartok for å gjere ting lettare. 3. Lur orken til å følgje deg nærmare bymurane slik at vaktene grip inn. 4. Bruk nokre spell-scrolls. Du får nokon i starten, og treng ikkje vere magikar for å bruke dei. 5. Finn eit orkevåpen som ikkje har ein ork i den eine enden. Der ligg eit i ei hule utanfor byen. 6. Dropp heile greia, om eg hugsar rett TRENG du ikkje å få Harad si godkjenning. 7. "Grinding". Men fordi det er ei vanskeleg oppgåve, gir ho deg, i alle fall på første gjennomspeling, eit rèellt problem som du må finne ut korleis du skal løyse. Ja, levelgrinde, save/loade masse eller gå for magiker. 6972041[/snapback] Sjå ovanfor. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg skal ikke starte et forsvar av levelscalinga i Oblivion for vi er alle enige om at den var mislykket. Fint hvis G-fansen kunne være litt mer ærlig på G sine svakheter også Kva svakheiter? Ikke uventet er jeg uenig i arguementene igjen . Nei levelscalinga har ingenting med innlevinga å gjøre. Hvis det har det, er det ihvertfall til det postive (ingen kamper blir walkover). For meg holdt dette på spenningen i spillet, det måtte alltid en effort til. Innleving for meg har med korvidt eg trur på spelverda å gjere. I Oblivion var det veldig tydleg at heile verda, med innbyggjarar og det heile, kun eksisterte for meg. I tillegg sleit eg med inkonsistensar som at landevegsrøvarar hadde rustningar som var like mykje verdt som ein middels stor by, at dei var berre litt svakare enn demon-prinsar i Oblivion/helvete, at eg som novice i sverdfekting var i stand til å overvinne kva som helst, og bli "champion of the arena", at eg som erkemagikar og legendarisk helt ikkje var vesentleg sterkare enn vaktene i kva som helst by, at det står på "level up"-skjermen at eg har blitt enormt mektig, men eg ikkje er det, osb. I det heile teke, det er berre utruleg opplagt at kor sterk eg er avgjer kor sterk andre er. Dersom eg er svak, er dragen svak. Dersom eg er sterk, er landevegsrøvaren sterk. Det er ikkje truverdig, og det skadar innlevinga. Men ja man ble jo egentlig bare svakere (relativt sett) enn sterkere og dette bryter med de konvensjonene alle er vandt til fra alle andre spill, og man ble sittende igjen med spørsmålet: hvorfor blir jeg ikke overpowered? Selv synes jeg det tar brodden av spillet når man blir overpowered og det var nok det Bethesda prøvde å fikse, men ikke lyktes med. Sett i etterpåklokskapens lys, var det vel heller ikke så lurt å prøve å fikse noe som alle vil ha. Alle (uten den lille minoriteten jeg selv tilhører) vil bli overpowered. 6972158[/snapback] Det handlar ikkje for meg berre om å bli "overpowered", det handlar om at eg skal vekse frå enkelte utfordringar, og prøve meg på større ting. Og det handlar om konsistens og truverdigheit. Kay Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jau, Harad har si meining om kva som er rimeleg: Dersom du skal få godkjenninga hans, må du bevise at du dug ved å hoste opp eit orkevåpen. Om du er sterk nok til å ta quest-en er knekkande likegyldig for han. Han bryr seg ikkje med å analysere ferdigheitene dine, for so å velge anten ein bloodfly, ein ulv eller ein shadowbeast som mål, avhengig av kva nivå du er på. Han vil sjå at du klarar å ta ein ork. Viss ikkje du klarar det, lev du ikkje opp til standarden hans. Sant det. Poenget mitt er at det ikke er noen teknisk logikk i spillet som avgjør når man får questene Håper jeg ikke spoiler for noen ved å si det, men bartok reagerte ikke for meg (selvom jeg hadde bedt han om det). Mulig det var bug Hvis man bruker løsning 3 får man ikke xp'en. Løsning 4: Burde være mulig å spille uten å være magiker. Løsning 5 var bra, særlig hvis de hinter slik at du kan finne det uten at det blir som et easter-egg 1. Direkte konfrontasjon, svært vanskeleg kamp, må truleg bruke lang tid, men det kan gå. 2. Ta med deg Bartok for å gjere ting lettare. 3. Lur orken til å følgje deg nærmare bymurane slik at vaktene grip inn. 4. Bruk nokre spell-scrolls. Du får nokon i starten, og treng ikkje vere magikar for å bruke dei. 5. Finn eit orkevåpen som ikkje har ein ork i den eine enden. Der ligg eit i ei hule utanfor byen. 6. Dropp heile greia, om eg hugsar rett TRENG du ikkje å få Harad si godkjenning. 7. "Grinding". Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg skal ikke starte et forsvar av levelscalinga i Oblivion for vi er alle enige om at den var mislykket. Fint hvis G-fansen kunne være litt mer ærlig på G sine svakheter også Kva svakheiter? Hihi Innleving for meg har med korvidt eg trur på spelverda å gjere. I Oblivion var det veldig tydleg at heile verda, med innbyggjarar og det heile, kun eksisterte for meg. I tillegg sleit eg med inkonsistensar som at landevegsrøvarar hadde rustningar som var like mykje verdt som ein middels stor by, at dei var berre litt svakare enn demon-prinsar i Oblivion/helvete, at eg som novice i sverdfekting var i stand til å overvinne kva som helst, og bli "champion of the arena", at eg som erkemagikar og legendarisk helt ikkje var vesentleg sterkare enn vaktene i kva som helst by, at det står på "level up"-skjermen at eg har blitt enormt mektig, men eg ikkje er det, osb. I det heile teke, det er berre utruleg opplagt at kor sterk eg er avgjer kor sterk andre er. Dersom eg er svak, er dragen svak. Dersom eg er sterk, er landevegsrøvaren sterk. Det er ikkje truverdig, og det skadar innlevinga. Now your talking Kay. Alle de tinga du pekte på nå har med innleving å gjøre! Men altså ikke dette med levelscalinga som gjør at fienden blir, relativt sett, vanskeligere. Det handlar ikkje for meg berre om å bli "overpowered", det handlar om at eg skal vekse frå enkelte utfordringar, og prøve meg på større ting. Og det handlar om konsistens og truverdigheit. 6972438[/snapback] Ja, ikke sant!? Det er slik det bør være. Men det som skjer i praksis er at man blir overpowered, bare tenk på alle cRPG'ene du kjenner. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Sant det. Poenget mitt er at det ikke er noen teknisk logikk i spillet som avgjør når man får questene Nei, det er det ikkje. Og for meg er det heilt greit, det blir meir truverdig på den måten. Oppgåvene, som resten av verda, er der fordi dei er der, ikkje fordi eg er klare for dei. Men eg ser korleis dette kan vere frustrerande for ein nybyrjar, eller ein av dei mange som er vant til at spela er straumlinjeforma og gjer det enkelt for ein. Håper jeg ikke spoiler for noen ved å si det, men bartok reagerte ikke for meg (selvom jeg hadde bedt han om det). Mulig det var bug Høyrast ut som ein bug, ja. Hvis man bruker løsning 3 får man ikke xp'en. Løsning 4: Burde være mulig å spille uten å være magiker. Løsning 5 var bra, særlig hvis de hinter slik at du kan finne det uten at det blir som et easter-egg 3. Det er sant, men fullstendig rimeleg. Du får fortsatt poenga for å ha klart quest-en, men ikkje for å ha klart kampen. 4. Som sagt, kven som helst kan gjere det, du treng ikkje å vere magikar. Dersom du er fast bestemt på å ikkje bruke noko magi, får du ta til takke med 1-3 og 4-7. 5. Det er ikkje so vanskeleg å finne om du utforskar litt...men det kjem nok an på korleis du spelar. Dersom du er 100% fokusert på å klare kvar quest i den rekkefølga du får dei, vil du nok ikkje komme til å snuble over dette. Men dersom du gir opp, og prøver å gjere noko anna, kan det skje. Uansett, poenget mitt er at der er mange moglegheiter utanom grinding. Kay Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nå kan vi høre på Soundtrack til gothic 3 her, jeg likte den Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Steike. Med den musikken der gir jeg blanke faen i hvor dårlig spillet måtte være. Jeg skal ha CE uansett! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Steike. Med den musikken der gir jeg blanke faen i hvor dårlig spillet måtte være. Jeg skal ha CE uansett! 6973123[/snapback] Helt enig, den musikken kan jeg sitte å høre på i flere timer, rolig og fin musikk, finnes ikke noe bedre. CE er bestillt for leeeeenge siden Gleder meg villt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Er det egentlig sagt noe om hvor mange spor det albumet skal ha? Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Veldig pen, pen musikk. Minner meg om Ringenes Herre musikken... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Veldig pen, pen musikk. Minner meg om Ringenes Herre musikken... 6975076[/snapback] Det var ikkje berre noko eg innbilte meg, altso? Eg synest det var slåande likt, utan at det er noko negativt i det. Veldig, veldig fin musikk. Kay Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Den Welcome to varant vil ikke virke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Den Welcome to varant vil ikke virke. 6977677[/snapback] Nei, samme her. Er visst noe feil med siden/serveren. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Den Welcome to varant vil ikke virke. 6977677[/snapback] Nei, samme her. Er visst noe feil med siden/serveren. 6977696[/snapback] Kanksje noe med att nå er det ett helt forum som vil høre på pluss alle andre Gothic-tilhengere Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eller kanskje ikke. Gothic 3 er nok allerede populært, men jeg tviler på at det sitter så mange folk og hører på i 24 timer, slik at serverne sprenges. Den feilmeldinga fikk jeg nemlig i går også. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eller kanskje ikke. Gothic 3 er nok allerede populært, men jeg tviler på at det sitter så mange folk og hører på i 24 timer, slik at serverne sprenges. Den feilmeldinga fikk jeg nemlig i går også. 6977836[/snapback] Er det fin musikk så er det fin musikk BTW: er ikke lenge igjenn nå! Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 link link til en omtale av gothic 3 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Åååå, snart 10 dager igjen! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 linklink til en omtale av gothic 3 7002543[/snapback] Det er en sniktitt, ikke omtale. Men daaaamn, under ti dager igjen nå. Spillet kommer ut på fredag helt på slutten av høstferien. For å si det slik, så vet jeg i allefall om ett stakkars individ som kommer til å isolere seg fullstendig den helga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg