Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Ja, gi oss nå et gothic forum der vi diskuterer alt om gothic. ikke la oss ha 30 forskjellige tråder.

 

Å folk kan si hva de vill, men gothic er garantert "The game of the year".

6927482[/snapback]

 

 

30 tråder? Meg bekjent er dette den eneste aktive Gothic tråden.

6928177[/snapback]

 

 

joda, men det kommer stadig opp nye spørsmål inne i denne tråden som ikke har noe med det denne tråden å gjøre.

 

det jeg mener er at vi skulle fått en tråd der du diskuterer alt om gothic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres bra ut det, men hva mener de med at ¨level is oscillating, rough progress on next level.?

6925268[/snapback]

 

Det de mener er at vanskelighetsgraden på level-scalingen svinger mye alt etter som. I Gothic 3 kan man møte monster som er flere levels over eller under deg, ikke som Oblivion der alle scaler likt med deg.

6928189[/snapback]

 

 

Det er jo bare genialt. Har alltid likt "oh shit" moments i gothic serien. Husker ennå min første orc :p

Lenke til kommentar
Det kan jo igjen sammelignes med granat vs. klasebombe. Klasebomber gjør jo ikke mindre skade for at de treffer flere...

6911706[/snapback]

Ehm.. poenget mitt er at det ikke er vits med haugevis av spell'er hvis aoe gjør mest skade.

 

For å følge eksempelet ditt... hva skal man med granat hvis man har klasebomber (som vel også er granater... bare flere)

Lenke til kommentar
Det kan jo igjen sammelignes med granat vs. klasebombe. Klasebomber gjør jo ikke mindre skade for at de treffer flere...

6911706[/snapback]

Ehm.. poenget mitt er at det ikke er vits med haugevis av spell'er hvis aoe gjør mest skade.

 

For å følge eksempelet ditt... hva skal man med granat hvis man har klasebomber (som vel også er granater... bare flere)

6930966[/snapback]

 

Jeg vil tro at slike AOE-magier krever ganske så mye magikraft, og de er sikker vanskelige å få tak i.

Lenke til kommentar
Det kan jo igjen sammelignes med granat vs. klasebombe. Klasebomber gjør jo ikke mindre skade for at de treffer flere...

6911706[/snapback]

Ehm.. poenget mitt er at det ikke er vits med haugevis av spell'er hvis aoe gjør mest skade.

 

For å følge eksempelet ditt... hva skal man med granat hvis man har klasebomber (som vel også er granater... bare flere)

6930966[/snapback]

 

Jeg vil tro at slike AOE-magier krever ganske så mye magikraft, og de er sikker vanskelige å få tak i.

6931113[/snapback]

 

Mhm.. Og det er jo ikke vits med en aoe-spell for å ta ut en fiende.

Lenke til kommentar
Det kan jo igjen sammelignes med granat vs. klasebombe. Klasebomber gjør jo ikke mindre skade for at de treffer flere...

6911706[/snapback]

Ehm.. poenget mitt er at det ikke er vits med haugevis av spell'er hvis aoe gjør mest skade.

 

For å følge eksempelet ditt... hva skal man med granat hvis man har klasebomber (som vel også er granater... bare flere)

6930966[/snapback]

 

Jeg vil tro at slike AOE-magier krever ganske så mye magikraft, og de er sikker vanskelige å få tak i.

6931113[/snapback]

 

Mhm.. Og det er jo ikke vits med en aoe-spell for å ta ut en fiende.

6933729[/snapback]

Jo, hvis den er den kraftigste.

Lenke til kommentar

Flere bilder:

 

http://www.pcgames.de/?menu=browser&article_id=508300

http://www.pcgameshardware.de/external/bro...ticle_id=507880

 

PC Games Hardware published 11 new Gothic 3 pictures. Among other things two impressive panorama pictures from Nordmar, a fight in Ardea, as well as Gorn and Milten who are inside one of orcs occupied castles in Myrtana, a wireframe picture, as well as a picture from Vangard, the capital.

 

Somehow more than half of the pictures have a resolution of 1600x1200 or more, that makes the pictures very worth seeing.

Endret av xm8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...